اخبار بازی

جوایز پیش‌خرید بازی Resident Evil 3 به‌شکل جداگانه به فروش می‌رود

طرفدارانی که فرصت پیش‌خرید بازی Resident Evil 3 را از دست داده‌اند می‌توانند به‌زودی محتویاتی که به عنوان مزایای پیش خرید این بازی در نظر گرفته شده بود را خریداری کنند.

بازی Resident Evil 3

حدود یک ماه از انتشار ریمیک بازی Resident Evil 3 میگذرد. با اینکه استقبال طرفداران و رسانه‌ها از این عنوان به اندازه ریمیک نسخه دوم سری نبود، اما همچنان رزیدنت ایول 3 موفق شد که در هفته اول عرضه خود به فروش 2 میلیون نسخه‌ای دست یابد که رقم قابل توجهی است.

عنوان Resident Evil 3 داستان دو شخصیت اصلی بازی یعنی Jill Valentine و Carlos Oliveira را در راکون سیتی دنبال می‌کند. لباس‌های کلاسیک و قدیمی این شخصیت‌ها در نسخه اصلی، به‌عنوان پاداشی برای افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند در نظر گرفته شده بود. حال به‌تازگی صفحه توئیتر ژاپنی بازی Resident Evil اعلام کرده که این محتویات (لباس‌های کلاسیک) از تاریخ 7 مِی به‌شکل جداگانه و با قیمت 300 یِن یا 2.82 دلار به فروش می‌رسد.

بازی Resident Evil 3-2

در حال حاضر این اطلاعات تنها بر روی صفحه توئیتر شعبه ژاپن Resident Evil موجود است، اما احتمالا در آینده‌ای نزدیک محتویات ذکر شده برای کاربران سایر نقاط دنیا نیز در دسترس قرار می‌گیرد. البته طرفدارانی که در انتظار نوعی افزونه داستانی برای ریمیک نسخه سوم بازی بودند اخیرا خبر ناامید کننده‌ای را شنیدند؛ چرا که شایعات مختلف بر این نکته تأکید کردند که محتویات جدیدی برای بخش داستانی بازی منتشر نخواهد شد. با اینحال، شرکت Capcom پشتیبانی از بخش آنلاین این عنوان یعنی Resistance را ادامه خواهد داد.

در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی Resident Evil 3 را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا