اخبار بازی

ساخت بازسازی بازی Resident Evil 3 توسط رئیس سابق Platinum دنبال می‌شود

بازی Resident Evil 3

تتسویا مینامی (Tatsuya Minami) رئیس اجرایی سابق استودیو PlatinumGames ظاهرا استودیو جدیدی با کمک کپکام تاسیس کرده که روی ساخت بازسازی بازی Resident Evil 3 کار می‌کنند.

چنان‌چه تریلر رونمایی از این بازی را تا انتهای آن تماشا کرده باشید لوگوی تعدادی استودیو دیگر را مشاهده می‌کنید که به همراه شرکت کپکام در ساخت بازی مشارکت داشته‌اند. دو مورد از این استودیوها پیش از این با کپکام همکاری داشته‌اند. اما مورد سوم که استودیو M-Two Inc نامیده می‌شود استودیو جدیدی است که به گفته وبسایت VGC و منابع آن، به مدت حدودا یک سال است که شروع به کار کرده و توسط کپکام پشتیبانی می‌شود.

نکته مهم بدین شرح است که M-Two Inc ظاهرا توسط رئیس اجرایی سابق PlatinumGames یعنی تتسویا مینامی تاسیس شده و افرادی را که پیش از این در کپکام و Platinum کار کرده‌اند را به استخدام خود در آورده است. مینامی در سال 1987 به کپکام محلق شد و در سال 2006 به PlatinumGames اضافه شد. ایشان در طول سالیان روی عناوینی چون Mega Man، Street Fighter، Resident Evil و Devil May Cry کار کرده است.

برخی از منابع VGC مدعی شده‌اند که تتسویا قصد داشت تا به همراه همکار سابق و طراح مجموعه Resident Evil یعنی شینجی میکامی (Shinji Mikami) استودیو جدید خود را ایجاد کند و حتی دلیلی که این استودیو، M-Two Inc نامیده می‌شود به این خاطر است که نام هر دو آن‌ها با حرف M آغاز می‌شود.

به هر حال چه این موضوع درست باشد یا نادرست، میکامی تصمیم گرفت تا در استودیو Tango Gameworks بماند و روی دو بازی The Evil Within و هم‌اکنون هم روی بازی Ghostwire: Tokyo کار کند.

دو استودیو دیگر که در ساخت بازسازی بازی Resident Evil 3 مشارکت دارند NeoBards Entertainment و K2 هستند. NeoBards مسئول عرضه بازی‌های Devil May Cry و Ominusha Warlords برای پلتفرم‌های جدید بوده و از طرف دیگر K2 روی مجموعه‌های Tenchu و Valhalla Knights کار کرده و در سال 2008 هم توسط کپکام خریداری شد تا از آن زمان تاکنون در توسعه بسیاری از عناوین این شرکت کمک کند.

این بازسازی مورد انتظار در تاریخ 3 آپریل 2020 برابر 12 اسفند 98 برای کنسول PlayStation 4، کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا