اخبار بازی

فرآیند ساخت بازی Resident Evil 3 تقریبا رو به اتمام است

بازی Resident Evil 3

شرکت کپکام با انتشار اطلاعات جدیدی از رو به اتمام بودن فرآیند تولید و ساخت بازی Resident Evil 3 خبر داد. اطلاعاتی که به واسطه مصاحبه اخیر صورت گرفته با مجله هفتگی فامیتسو به اشتراک گذاشته شده است.

در این مصاحبه که با ماسائو کاوادا (Masao Kawada) و پیتر جی.فابیانو (Peter J. Fabiano) تهیه‌کنندگان بازی صورت گرفت گفته شد که Resident Evil 3 درباره به تصویر کشیدن زیبایی و قدرت شخصیت جیل ولنتاین و هم‌چنین در مقابل وحشت شخصیت نمسیس است. در حالی که طراحی شخصیت جیل کمی تغییر کرده تا با فضای اکشن‌تر شده این بازسازی در مقایسه با نسخه اصلی تطابق داشته باشد با این حال تیم سازنده این موضوع را در نظر ذهن داشته که جیل یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های اصلی این مجموعه بوده و به همین دلیل اطمینان حاصل کرده تا چهره این شخصیت چندان تغییر نکند.

این تفاوت و تغییرات برای شخصیت کارلوس هم صدق می‌کند با این حال او هم هم‌چنان همان شخصیت خون‌ گرم قبل را دارد. همان‌طور که پیش از این نیز به اطلاع‌تان رسانده بودیم طراحی اصلی این شخصیت‌ها نیز با پیش‌خرید بازی از طریق یک بسته الحاقی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در ادامه این مصاحبه گفته شد که فرآیند ساخت بازی Resident Evil 3 تقریبا رو به پایان بوده و چیزی به تکمیل شدن آن باقی نمانده است. به طوری که کاوادا قول داد عرضه بازی در آپریل 2020 با تاخیر مواجه نخواهد شد. تیم سازنده در شرکت کپکام در حال حاضر مشغول اعمال تنظیمات و تغییرات نهایی روی بازی بوده و 90 درصد همین موارد نیز انجام شده است.

این بازسازی در مقایسه با بازسازی نسخه دوم اکشن‌تر خواهد بود حال آن که هسته اصلی بازی و این مجموعه را حفظ خواهد کرد. داستان نسخه سوم پیش از شروع حوادث نسخه دوم آغاز شده و پس از پایان آن هم به اتمام می‌رسد. Resident Evil 3 هم‌چنین در مقایسه با بازسازی نسخه دوم، تغییرات بیشتری با نسخه اصلی خود خواهد داشت. این عنوان مورد انتظار در تاریخ 3 آپریل 2020 برابر 12 اسفند 98 برای کنسول PlayStation 4، کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا