اخبار بازی

احتمالاً عنوان ترسناک Resident Evil 2 قبل از مارس 2018 منتشر شود

شرکت Capcom احتمالاً تاریخ عرضه نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2  را تعیین کرده است. طبق اطلاعات منتشرشده، ممکن است که این بازسازی قبل از ماه مارس سال 2018 عرضه شود.

کمپانی Capcom در حین انتشار گزارش مالی خود اشاره کرد که قرار است «عنوانی بزرگ» را قبل از 31 ماه مارس 2018 عرضه کند. بااینکه این غول نرم‌افزاری بزرگ ژاپنی هیچ اشاره‌ای به بازی موردنظر نکرد و برای همه مشخص نکرد که منظورش کدام بازی است. گزینه اصلی، بازسازی Resident Evil 2 خواهد بود که در ماه آگوست 2015 معرفی‌شده است و از آن زمان تا به الآن روند ساخت این بازی در سکوت پیش رفته است. این زمان انتشار ممکن است به خاطر 20 سالگی سالگرد بازی‌های کلاسیک ترسناک بر روی پلتفرم پلی استیشن باشد.

انتخاب دیگر ممکن است عنوان Deep Down باشد، این بازی زمان طولانی است که به‌صورت انحصاری برای پلتفرم PS4 در دست‌ساخت است ولی هر موقع به زمان انتشار آن نزدیک می‌شویم، بازی به تأخیر می‌افتد. این بازی در سبک dungeon crawler برای اولین بار در اجلاس مطبوعاتی کمپانی سونی که در ماه فوریه 2013 برگزارشده بود، معرفی شد. هیچ اطلاعاتی از این بازی منتشرنشده، حتی مشخص نشده است که آیا کمپانی بر روی بازی کار می‌کند یا خیر.

از سوی دیگر ممکن است، اشاره‌های کمپانی Capcom مربوط به نسخه جدید عنوان معروف و محبوب Devil May Cry نیز باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا