اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

عرضه آپدیت نسل نهمی برای سه نسخه از بازی‌های Resident Evil

بازی‌های Resident Evil 2 ،3 و همچنین Resident Evil 7 به کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس می‌آیند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil 3

آپدیت نسل نهمی این سه عنوان شامل قابلیت ری-تریسینگ، فریم ریت بهبود یافته و پشتیبانی از صدای 3 بعدی می‌شود. همچنین نسخه‌های پلی استیشن 5 قابلیت‌های بازخورد لمسی و تریگرهای تطبیق‌پذیر کنترلر دوال‌سنس را دریافت خواهند کرد. دارندگان فعلی نسخه‌های PS4 و Xbox One، می‌توانند بدون هزینه اضافه و به‌صورت رایگان به این بهبودها دسترسی یابند و نسخه نسل نهم هر سه نسخه را تجربه کنند.

همچنین کاربران رایانه‌های شخصی نیز این بهبودها را همزمان با کاربران کنسولی، در قالب یک آپدیت رایگان دریافت خواهند کرد. همان‌طور که گفته شد، شرکت Capcom در حال حاضر تاریخ دقیقی بجز بازه زمانی 2022 را برای انتشار آپدیت‌ها مشخص نکرده است و به‌نظر می‌رسد برای اطلاعات تکمیلی، باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

رزیدنت ایول پس از سری Monster Hunter، پرفروش‌ترین مجموعه کپکام به‌شمار می‌رود. بازی Resident Evil Village به عنوان آخرین نسخه سری، سال گذشته به‌صورت بین نسلی منتشر شد و تاکنون توانسته تا به فروش 5.7 میلیون نسخه‌ای دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا