اخبار بازیکامپیوتر

شایعه: اختلاف سگا و یک آژانس استعدادیابی، عامل عرضه نشدن بازی‌های Judgment بر روی PC

اخیرا گزارشی مبنی بر این منتشر شده که مخالفت‌های سگا و آژانس استعدادیابی بازیگر نقش اصلی سری بازی Judgment، عامل اصلی عرضه نشدن عناوین این سری بر روی PC به‌شمار می‌رود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Lost Judgment

برنامه‌های شرکت Sega برای بازی‌های جاجمنت در چند وقت اخیر، این حس را به مخاطبان داده بود که سگا برای سری نام‌برده آینده روشنی متصور است. پیش از این تأیید شده بود عناوین یاکوزا با فرمول جدید RPG خود ساخته می‌شوند و سری جاجمنت، از حالا به بعد سبک اکشن ریل-تایم را پوشش می‌دهد. با این وجود، ممکن است که بازی Lost Judgment در حقیقت آخرین نسخه این مجموعه باشد.

طبق گزارش رسانه ژاپنی Nikkan Taishu، سگا به انتشار هر دو نسخه جاجمنت روی رایانه‌های شخصی علاقه‌مند است. اما این شرکت در خصوص پلتفرمی که قرار است بازی‌های جاجمنت بر روی آن‌ها عرضه شود، با سازمان Johnny & Associates (آژانس استعدادیابی تاکویا کیمورا، بازیگر پروتاگونیست داستان بازی) اختلاف عجیبی دارد.

هر چند دلیل اختلافات به‌طور دقیق مشخص نیست، اما در گزارش به این نکته اشاره شده که این سازمان «کنترل سخت‌گیرانه‌ای را بر روی حق استفاده از چهره استعدادهای خود دارد و استفاده از تصاویر آن‌ها در فضای آنلاین، هنوز هم بسیار محدود است.» همچنین گفته شده که ممکن است سازمان مذکور بخاطر داشتن دسترسی مستقیم کامپیوترهای خانگی به اینترنت، در خصوص عرضه بازی‌ها بر روی پلتفرم PC موضع متفاوتی داشته باشد. ظاهرا سازمان Johnny & Associates به‌دلیل نداشتن درک کاملا صحیح از تکنولوژی و اینترنت، شهرت دارد.

در نهایت نیز منابع گزارش مدعی شده‌اند که سگا در نتیجه این اختلافات، تصمیم گرفته تا با بازی Lost Judgment به این سری پایان دهد؛ چرا که عرضه نشدن بازی بر روی استیم از آن‌ها را از لحاظ تجاری در شرایط سختی قرار می‌دهد. البته که تمام موارد ذکر شده غیررسمی و در حد شایعه هستند، بنابراین باید دید سگا نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهد داد یا خیر.

بازی Lost Judgment در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا