اخبار بازی

گزارش: AT&T در پی فروش بخش گیمینگ شرکت Warner Bros.

به‌تازگی گزارش جدیدی از سوی CNBC منتشر شده که از فروش بخش گیمینگ شرکت Warner Bros. خبر می‌دهد. با بازی سنتر و آخرین اخبار بازی‌ها همراه باشید.

بازی Batman Arkham Knight

طبق گزارشی که اخیرا از طرف CNBC منتشر شده، یکی از ناشران بزرگ دنیای بازی‌های ویدئویی در معرض به‌فروش رفتن است. بر اساس این گزارش، AT&T علاقه‌مند است تا بخش گیمینگ وارنر بروز که وظیفه نشر بازی‌هایی مثل Mortal Kombat و Middle-Earth داشته را هم‌اکنون به ارزش 4 میلیارد دلار به‌فروش برساند. به‌نظر می‌رسد اکتیویژن بلیزارد، تیک-تو و EA از خریداران احتمالی به‌حساب می‌آیند.

مطمئنا این گزارش باعث تعجب کاربران زیادی می‌شود. AT&T حق انتشار برخی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای وارنر مانند بتمن که بر اساس کامیک بوک‌ها هستند را در دست دارد. این زمان جالبی برای فروش Warner Bros. Interactive Entertainment به‌شمار می‌رود، چرا که پیش‌تر اعلام شده‌بود آقای John Stankey (یکی از مدیران ارشد وارنر بروز) کمتر از یک ماه دیگر به مدیر عامل AT&T منصوب خواهد شد. به گفته او، AT&T در پی “عقلانی‌سازی سهام‌گذاری” است.

تاکنون هیچکدام از کمپانی‌های مذکور واکنشی به این شایعه نشان داده‌اند. شایان ذکر است که طبق گفته CNBC، هیچ چیز در حال حاضر نهایی نیست و تنها گفت و گوهایی به‌صورت مخفیانه شکل گرفته‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا