اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی Replaced تا سال 2023 تأخیر خورد

سازندگان بازی Replaced اعلام کرده‌اند که به علت جنگ ادامه‌دار میان روسیه و اوکراین و تأثیر آن بر روی روند توسعه بازی، این عنوان تا سال 2023 منتشر نخواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Replaced

این خبر ساعاتی پیش از طریق حساب رسمی بازی بر روی توئیتر اعلام شد. عنوان اکشن پلتفرمر Replaced ابتدا قرار بود که در سال 2022 منتشر شود، اما با اعلام استودیوی Sad Cat و همچنین ناشر بازی، شرکت Coatsink، جنگ میان روسیه و اوکراین زمان عرضه بازی را به تعویق انداخته است.

سازندگان در بیانیه منتشر شده گفته‌اند: «استودیوی بلاروسی Sat Cat که مشغول کار بر روی بازی است، تیم بااستعدادی را در اختیار دارد که توسعه‌دهندگان آن از کشورهای بلاروس و اوکراین هستند. متأسفانه جنگ ادامه‌دار در اوکراین شدیدا توسعه Replaced را تحت تأثیر قرار داده، چرا که بیشتر اعضای تیم در نواحی همسایه ساکن هستند.

امنیت تیم و خانواده آن‌ها برای استودیوی Sad Cat در بالاترین اولویت قرار دارد. در نتیجه، بخشی از تیم که اخیرا جابجا شده‌اند، به‌تازگی فرصت این را پیدا کرده‌اند تا مجددا مراحل توسعه Replaced را پیش ببرند.

ناشر بازی، شرکت Coatsink و کمپانی مادر آن، شرکت Thunderful به همراه استودیوی Sad Cat تصمیم گرفته‌اند تا تاریخ عرضه را به 2023 تغییر دهند تا بازی در بهترین شرایط ممکن قرار گیرد. ما به‌سختی مشغول کاریم تا به کیفیتی که در تریلر مشاهده کرده‌اید و انتظارش را دارید، دست یابیم. اما ما همچنین سلامت فیزیکی و روانی تیم توسعه‌دهنده را در اولویت قرار دادیم و آن‌ها را مجبور نمی‌کنیم تا بازی را در تاریخ اولیه‌ای که به‌طور غیرمنتظره تحت تأثیر قرار گرفته بود، عرضه کنند.»

عنوان Replaced ابتدا با نمایش اولیه خود در رویداد E3 2021، توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود. این بازی در سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا