اخبار بازی

Remember Me، عنوان جدید کپکام


کپکام امروز در طی کنفرانس مطبوعاتی خود در GamesCom، از IP جدیدی با نام Remember Me پرده برداری کرد.
این عنوان توسط استودیوی فرانسوی Dontnod در حال ساخت می‌باشد و نکته‌ی قابل توجه این است که Remember Me در واقع همان بازی است که چندی پیش ویدیویی از آن به بیرون درز کرد و همه باور داشتند که این ویدیو (فوتیج) مربوط به بازی جدید سونی، Rain، می‌باشد.

شایان ذکر است که در GC پارسال نیز تیزر چند ثانیه‌ای از آن پخش شد. البته آن موقع با اسم رمز 'Adrift' شناخته می‌شد. سبک بازی سوم شخص اکشن با تم Sci-fi و بخش‌های پلتفرمینگ و تمرکز ویژه بر روی Mele Combat می‌باشد. داستان Remember Me پیرامون تجارت حافظه‌ی انسان می‌چرخد. شخصیت اول بازی، دختر چالاکی با نام Nilin که عضو رسمی گروه شکارچیان حافظه می‌باشد، این قابلیت رو دارد که به ذهن افراد نفوذ کند، حافظه و خاطرات آن‌ها را بدزدد یا حتی این‌که تمام آن‌ها (حافظه) را پاک و تغییر دهد. با خرید و فروش این حافظه‌ها بازار سیاه بزرگی در جهان به وجود آمده است.
وقایع بازی در پاریس و در سال 2084 (که سازندگان در نظر دارند آینده‌ی این شهر و تکنولوژی بی حد و عصر آن را به تصویر بکشند) رخ می‌دهد. این بار Nilin توسط گروهی از این شکاریان مورد حمله قرار گرفته و پس از دستگیر شدن تمام خاطرات و حافظه‌ی خود را از دست می‌دهد. Nilin در طول بازی در تلاش است که هویت از دست رفته‌ی خود را بازگرداند. وی به یکی از گروهک‌های شورشی مخالف این تجارت (حافظه) می‌پیوندد که همزمان بتواند کمپانی بزرگ Memoryeyes که تمام این بازار را در دستان خود دارد، نابود کند.

استودیوی تازه تاسیس Dontnod وظیفه‌ی ساخت بازی را به عهده دارد. چند تن از افرادی که قبلا بر روی عناوینی مانند Rainbow 6 ،Splinter Cell، Heavy Rain و Burnout کار کرده اند، در این پروژه سهیم خواهند بود. آرتیست معروف، Todd Macfarlane، به تیم ساخت بازی ملحق شده است.

Remember Me قرار است در سال 2013 برای سه پلتفرم PS3 ،Xbox 360 و PC عرضه شود.

اولین تریلر بازی که بر روی PS3 در حال اجرا است، می‌توانید به صورت مستقیم از زیر تماشا کنید.


تصاویر:

rememberme2 rememberme3 rememberme4

rememberme5 rememberme6 rememberme7

rememberme9 rememberme8

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا