اخبار بازی

بازی بعدی استودیو Remedy در جهان Alan Wake و Control جریان خواهد داشت

پس از معرفی افزونه AWE، استودیو Remedy اعلام کرده که داستان عنوان جدید این استودیو نیز در جهان Alan Wake و Control جریان دارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی‌های Alan Wake و Control

رمدی در جریان State of Play اخیر از اکسپنشن جدید بازی Control با نام AWE رونمایی کرد. در تریلر معرفی، حضور الن ویک محبوب در این DLC به‌طور رسمی تایید شد. با اینکه Remedy پیش‌تر به ارتباط بین جهان کنترل و الن ویک اشاره کرده بود، اما حال به‌طور قطع می‌دانیم که الن ویک در بخشی از داستان کنترل حضور دارد و به‌نظر می‌رسد این ارتباطات تنها به دو بازی نامبرده ختم نمی‌شود.

در پست جدیدی که توسط رمدی بر روی بلاگ پلی استیشن قرار گرفت، این استودیو توضیح داد که سازندگان برای بیش از ده سال، به‌آرامی جهان عناوین مختلف خود را به یکدیگر متصل کرده‌اند: “هر بازی تجربه مجزایی را ارائه می‌دهد، اما تمام این عناوین یک راهرو به سمت جهانی بزرگ‌تر هستند که فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای اتفاقات Crossover به‌وجود می‌آوردند.”

اما اطلاعات جالب دیگری که در این پست منتشر شد، این بود که بازی بعدی رمدی نیز در همین جهان جریان دارد و از همین حالا در حال ساخت است. رمدی این جهان مشترک را با نام (RCU (Remedy Connected Universe معرفی می‌کند. البته با توجه به اینکه رمدی هم‌اکنون به توسعه بخش داستانی Crossfire X و DLC جدید کنترل مشغول است، احتمالا ساخت بازی جدید این استودیو برای مدتی زمان خواهد برد.

اکسپنشن Control: AWE در تاریخ 27 آگوست منتشر خواهد شد. رمدی در طی روزهای آینده 15 دقیقه ابتدایی این DLC را به‌نمایش خواهد گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا