اخبار بازی

استودیو Remedy به فکر ساخت عناوین مولتی پلتفرم، به مدت‌زمان طولانی است

استودیو معروف و محبوب Remedy Entertainment، چند ماه پیش اعلام کرده بود که بر روی پروژه‌ای شوتر سوم شخص بانام رمزی P7 در حال کار است که قرار است برای تمامی پلتفرم‌های نسل حاضر منتشر شود. خبر غافلگیرکننده بود، زیرا وقتی‌که می‌بینم این استودیو بعد از مدت‌ها بازی جدید خود را قرار است برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر کند.

طبق مصاحبه جدید GameReactor با آقای Sam Lake کارگردان ایده پرداز Remedy Entertainment:

«خوب، ساخت عناوین مولتی پلتفرم برای استودیو مستقلی مثل ما امری بدیهی است. این چیزی است در حال حاضر برای مدت‌های طولانی می‌خواهیم انجامش دهیم. منظورم این است که ما در آن زمانی که با مایکروسافت بودیم روابط بسیار خوبی باهم داشتیم، اما ساخت عناوین انحصاری برای آن‌ها باعث ایجاد محتوای منحصربه‌فردی برای پلتفرم‌های آن‌ها شد.»

«در حال حاضر، به‌عنوان یک ایده پرداز فرصتی ایجادشده است که بتوانیم بهترین‌ها را خلق کنیم و این امر فقط بر روی عناوین مولتی پلتفرم محقق خواهد شد.»

«ما در حال حاضر بر روی دو پروژه کار می‌کنیم، اولی پروژه P7 که متعلق به خود Remedy Entertainment است و دومی به همراه استودیو کره‌ای Smilegate، در حال کار بر روی بخش کمپین داستانی عنوان CROSSFIRE 2 هستیم.»

همان‌طور که قبلاً اعلام‌شده بود، کمپانی 505Games قرار است وظیفه انتشار بازی بعدی استودیو Remedy Entertainment را بر عهده بگیرد. این بازی یک عنوان جدید خواهد بود و ادامه بازی‌های قبلی این استودیو نخواهد بود.

GAMINGBOLT

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا