اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر
موضوعات داغ

ساخت ریمیک نسخه اول و دوم بازی Max Payne تأیید شد

استودیوی رمدی به‌طور غافلگیرکننده‌ای از ریمیک شدن نسخه‌های اول و دوم سری Max Payne با همکاری راکستار گیمز برای نسل جدید خبر داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Max Payne

طبق اطلاعات منتشر شده، استودیوی Remedy Entertainment وظیفه توسعه این ریمیک را بر عهده دارد و راکستار نیز بودجه پروژه را تأمین می‌کند و در نقش ناشر ظاهر می‌شود. طبق اعلام رمدی، تولید این پروژه مشابه با بازی‌های AAA این استودیو پیش می‌رود و همچنین سازندگان برای ساخت آن، از انجین داخلی خود یعنی Northlight بهره می‌برند.

سم هاوسر، موسس شرکت Rockstar در مورد این ریمیک گفته: «هنگامی که دوستان قدیمی‌مان در رمدی بابت ریمیک کردن بازی‌های اوریجینال مکس پین به سراغ ما آمدند، بسیار هیجان‌زده بودیم. ما طرفداران بزرگ آثاری هستیم که رمدی طی سال‌های اخیر خلق کرده است و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ورژن‌های جدید مکس پین را تجربه کنیم.»

ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی نیز اعلام کرده که تیم سازنده در نظر دارد تا «داستان، اکشن و اتمسفر بازی‌های اوریجینال مکس پین را با روش‌های جدید» به بازیکنان باز گرداند. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که با یک ریمیک کامل از این عناوین محبوب طرف هستیم.

ریمیک بازی‌های Max Payne و Max Payne 2: The Fall of Max Payne در زمان نامشخصی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا