اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

استودیوی Remedy Entertainment پنج بازی مختلف در دست ساخت دارد

به‌تازگی سازندگان عنوان کنترل یعنی استودیو Remedy Entertainment اعلام کرده‌اند که 4 تیم مختلف در این کمپانی مشغول ساخت 5 بازی هستند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیو Remedy Entertainment

رمدی در سال 2019 آخرین اثر خود، بازی Control را عرضه کرد که موفق ظاهر شد و فروشی بیش 2 میلیون نسخه را تجربه کرد. حال به‌نظر می‌رسد پس از عرضه این بازی، Remedy Entertainment وارد یکی از فعال‌ترین دوران خود از حیث توسعه دادن بازی‌های مختلف به‌صورت همزمان شده است.

به گزارش GamesIndustry، طبق گفته مدیرعامل استودیو آقای Tero Virtala تیم اصلی توسعه‌دهنده کنترل علاوه بر پورت‌های بیشتری از این بازی، کار بر روی پروژه بزرگ بعدی خود را آغاز کرده است. تیم دیگری وظیفه ساخت یک بازی چند نفره به نام Vanguard را بر عهده دارد، و همچنین یک تیم سوم بر روی بخش داستانی بازی CrossfireX (که در سال 2021 عرضه می‌شود) کار می‌کند.

تیم دیگری نیز بر روی دو پروژه معرفی‌نشده مشغول است که مدتی پیش اعلام شد این عناوین با همکاری اپیک گیمز ساخته می‌شوند. همان‌طور که پیش‌تر گفته شده بود، این دو بازی در جهانی یکسان با سایر عناوین رمدی جریان خواهند داشت.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”WTF?, post: 4945337, member: 117422″]
    یه مقدار فیزیک دویدن قبلی رو بهتر کنن و یک نسخه جدید درگیرکننده‌تر و تاریک‌تر بنویسن خیلی خوب‌میشه
    [/QUOTE]
    داستان قبلی که به اندازه کافی درگیر کننده و تاریک بود و فیزیک دویدنش هم عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا