اخبار بازی

رئیس استودیو Remedy هم‌چنان به دنبال ساخت دنباله بازی Alan Wake است

دنباله بازی Alan Wake و ساخت نسخه دوم این سری یکی از بزرگ‌ترین اما و اگرهایی بوده که در چند سال اخیر در صنعت بازی شنیده می‌شود. اگرچه نسخه اول این بازی در هنگام عرضه نتوانست موفقیت تجاری قابل توجهی را کسب کند اما در طولانی مدت فروش قابل قبولی را تجربه کرد و در عین حال توانست مخاطبین خاص و منحصر به فردی را نیز برای خود ایجاد کند.

با تمامی این تفاسیر تاکنون Alan Wake 2 تحقق نیافته است. در جدیدترین قسمت از برنامه ماهانه IGN Unfiltered، نویسنده، کارگردان و رئیس استودیو Remedy یعنی سم لیک (Sam Lake) حضور به عمل آورد و اظهار کرد که ایشان هم‌چنان مایل است تا دنباله‌ای مناسب و شایسته برای بازی Alan Wake توسعه دهد. لیک این گونه توضیح داد که:

من مایل هستم تا دنباله بازی Alan Wake را بسازم. زیرا موردی است که کنجکاوی بسیاری در خصوص آن دارم. در این لحظه، زمان زیادی نسبت به ساخت و عرضه بازی اول گذشته و احساس می‌کنم سطح کیفیت و توقعات در برخی جهات بیشتر شده است. اگر قرار است روزی این بازی ساحته شود، تولید آن باید به درستی انجام بگیرد. همه‌چیز باید در جای مناسب خود قرار بگیرد که عملی شدن آن امری بسیار دشواری به شمار می‌رود. برای این که چنین بازی‌های بزرگی چراغ سبز مورد نظر را دریافت کنند موارد بسیاری باید دست به دست هم داده و با هم ادغام شوند. اما امیدوارم که روزی این اتفاق صورت بگیرد..

علاوه‌بر Alan Wake 2، رئیس استودیو Remedy در این برنامه در خصوص موضوعات دیگری هم‌چون تاریخچه بزرگ‌ترین فرنچایز‌های استودیو Remedy که شامل Alan Wake، Max Payne و Control می‌شود صحبت کرد. گفتگو در رابطه با علاقه سم لیک به فضای فانتزی، ترجمه ضعیف او که سبب شد به نویسنده‌ای که امروز هست تبدیل شود و بازگشت Remedy به روزهای گذشته با بازی Control از دیگر موضوعاتی بود که در این گفتگو به آن‌ها اشاره شد.

با توجه به این که چندی پیش اعلام شد استودیو Remedy حق ساخت و انتشار این مجموعه را به طور کامل به دست آورده باری دیگر، طرفداران امیدوار شده‌اند تا هر چه زودتر بازی Alan Wake 2 معرفی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا