اخبار بازی

بازسازی یک بازی کلاسیک دیزنی در حال ساخت است

یک بازی کلاسیک دیزنی

استودیو PlayMagic در حال کار روی بازسازی یک بازی کلاسیک دیزنی برای پلتفرم‌های نسل فعلی است. در حالی که مشخص نشده این پروژه بازسازی مربوط به چه اثری است اما متوجه شدیم که این بازی یک اثر اکشن بوده و احتمالا در سال 2020 منتشر خواهد شد.

این موضوع توسط یوتیوبری به نام Doctre81 که متوجه لیستی در رابطه با بازی شده به اشتراک گذاشته شده است. به‌علاوه وبسایت استودیو سازنده نیز اشاره‌ای به این پروژه داشته است.

این کمپانی در حال حاضر مشغول کار روی بازسازی بازی XIII محصول شرکت یوبی‌سافت برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای شخصی و هم‌چنین ریمستر یک بازی معرفی نشده متعلق به شرکت دیزنی است.

اکنون همان‌طور که مشاهده می‌کنید وبسایت استودیو سازنده به این پروژه به عنوان یک ریمستر اشاره کرده در حالی که لیست مذکور از آن به عنوان بازسازی یک بازی کلاسیک دیزنی یاد کرده است. به عبارت دیگر اکنون مشخص نیست کدام مورد برای این پروژه در حال ساخت است.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که استودیو PlayMagic توسعه‌دهنده‌ای در کشور مالت بوده که در سال 2014 تاسیس شد و از این رو استودیو کاملا جدیدی به شمار می‌رود. براساس اطلاعات موجود در وبسایت آن‌ها نیز این استودیو از 40 نفر تشکیل شده است. باید دید این سازنده مشغول کار روی چه پروژه‌ای است. در حال حاضر تنها گمانه‌زنی صورت گرفته به بازسازی یا ریمستر بازی Epic Mickey اشاره دارد. حال آن که این مورد تنها یک حدس و گمان بوده و باید تا انتشار اطلاعات رسمی منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا