اخبار بازی

ReedPop قصد فروش Eurogamer, VG247, Digital Foundry و غیره را دارد

ReedPop در حال بررسی فروش احتمالی کسب و کار Gamer Network خود است. این شرکت مستقر در بریتانیا شامل GamesIndustry.biz، Eurogamer، Rockpapershotgun، VG247 و Dicebreaker است. این شرکت همچنین سهامدار Outside Xbox، Digital Foundry و Hookshot نیز است. رویدادهای مستقر در بریتانیا مانند EGX یا MCM یا برند دیجیتال Popverse در این فروش گنجانده نشده اند.

ReedPop در سال 2018 شبکه Gamer را خریداری کرد تا یک گروه رسانه‌ای و رویدادهای پیشرو در جهان برای جامعه بازی را ایجاد کند. این شرکت قبلاً نمایش های بزرگی از جمله PAX و New York Comic-Con را اجرا می کرد. با این حال، همه‌گیری COVID-19 این رویدادها را متوقف کرد و منجر به بسته شدن USGamer و رویداد مستقل EGX Rezzed شد.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: ReedPop، بخشی از RX، کسب‌وکار خود در بریتانیا را بررسی کرده و تصمیم گرفته است تا فروش احتمالی شبکه Gamer و ویژگی‌های دیجیتالی مرتبط با آن را بررسی کند. ما معتقدیم که مالکیت جدید بهترین شرایط را برای رشد کسب و کار فراهم می کند. شبکه گیمر شامل Eurogamer، Rockpapershotgun، VG247، Dicebreaker، GamesIndustry.biz و همچنین سهامدار Outside Xbox، Digital Foundry و Hookshot است.

این فروش احتمالی، بر روی هیچ یک از کسب و کارهای دیگر ReedPop در بریتانیا از جمله MCM ComicCon، EGX و Popverse تأثیری نخواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا