اخبار بازی

Call of Duty: Warzone رایگان برای همه

قسمت Classified سابق، از امروز قابل دسترسی است

شرکت Activision سازنده Call of Duty: Modern Warfare دیروز در وبلاگ سایت خبر از ارائه عنوان جدیدی تحت نام Call of Duty: Warzone داد. در این پست  به رایگان بودن این بازی برای همه کاربران اشاره شده است.

عنوان COD:warzone

ماجرا از این قرار است که حالت جدید بازی Call of Duty ، مبارزه آنلاین شما با 150 نفر در نقشه ی بزرگ Verdansk را امکان پذیر خواهد کرد و Warzone در حقیقت یک عنوان بتل رویال رایگان است. از امروز بازیکنان عنوان Modern Warfare میتوان زودتر از سایرین به Warzone دسترسی داشته باشند. اما کسانی که این عنوان را تهیه نکرده اند، نیازی به خرید کل بازی نخواهند داشت و آخر وقت امشب این بازی برای عموم یه صورت رایگان قابل دسترسی خواهد بود.

اگر نسخه Call of Duty: Modern Warfare را بر سیستم خود نداریدبه فضایی معادل 80 تا 101 گیگابایت (بسته به پلتفرم) نیاز خواهید داشت. همانطور که حدس زدید زمان زیادی هم (مخصوصا در ایران) برای دانلود این بازی صرف خواهد شد.


در زیر به نکاتی که برای بازیکنان این بازی اعلام شده توجه فرمایید:

نکاتی مخصوص بازیکنان صاحب عنوان Call of Duty: Modern Warfare

 

• عنوان Call of Duty: Warzone جایگزین بخش Classified در منو اصلی بازی خواهد شد.
• از ساعت 6:30 بعد از ظهر به وقت تهران، عنوان Call of Duty: Warzone به شما داده خواهد شد.
• اگر بازی را در پلتفرم خود نصب شده دارید، نیاز به 18-22 گیگابایت فضا در قسمت حافظه خواهید داشت.
• اگر از آپدیت آخر بازی جا مانده اید، 80 تا 101 گیگابایت آپدیت در انتظار شماست.
• اگر دیسک بازی را به در اختیار ندارید، بازی Modern Warfare را پاک کنید و Warzone را از فروشگاه دانلود نمایید. (آیتم ها و مرحله پیشرفت شما در Modern Warfare Multiplayer
• هنگامی که دانلود شما به انمام برسد، پنل Warzone که در قبل classified نام داشت برایتان باز خواهد شد و میتوانید وارد lobby شوید.

نکاتی برای بازیکنان جدید Warzone

 

• اگر نسخه Call of Duty: Modern Warfare را بر سیستم خود ندارید، به فضایی معادل 80 تا 101 گیگابایت (بسته به پلتفرم) نیاز خواهید داشت. از ساعت 10:30 شب این عنوان در دسترس همگانی قرار خواهد گرفت.
• عنوان Warzone به صورت چند بخشی دانلود میشود. پس از دانلود بخش اول که 20 گیگابایت میباشد، قادر خواهید بود به صورت آفلاین وارد بازی شوید و با bot رقابت کنید. در هنگام بازی آفلاین، دانلود شما در پس زمینه ادامه پیدا خواهد کرد. این بخش آفلاین در قسمتی از عنوان Modern Warfare خواهد بود و شما Modern Warfare را تجربه خواهید کرد.
• با اتمام بخش دوم، عنوان Warzone شما دانلود شده است.
• با بیرون آمدن از بخش آفلاین به عنوان Warzone منتقل خواهید شد.

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا