اخبار بازی

شایعه: ریمیک بازی Red Dead Redemption در حال توسعه قرار دارد

شایعه جدیدی به تازگی در سطح اینترنت منتشر شده که بیان می‌دارد شرکت Rockstar Games در حال کار روی ریمیک بازی Red Dead Redemption بوده و این بازسازی قرار است در اواخر سال 2020 یا ابتدای سال 2021 عرضه شود. هم‌چنین ظاهرا این بازسازی هم برای دو کنسول PS4 و PS5 و هم برای دو کنسول Xbox One و Xbox Scarlett به همراه کامپیوترهای خانگی در دسترس قرار بگیرد. این شایعه علاوه‌بر به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی در خصوص این بازسازی، مدعی شده که Rockstar در حال کار روی بسته الحاقی داستانی برای بازی Red Dead Redemption 2 با حضور بیگانه‌ها است.

شایعه منتشر شده بیان می‌دارد پروژه مورد بحث بیشتر از این که یک ریمستر باشد، یک ریمیک یا بازسازی محسوب می‌شود و ویژگی‌هایی از بازی جدید این مجموعه را به ساختار خود وارد کرده است. به عبارتی دیگر ریمیک بازی Red Dead Redemption بیشتر در راستای گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 قرار گرفته. نقشه بازی هم به نسبت قبل بزرگ‌تر شده با این حال خبری از وجود نقشه بازی Red Dead Redemption 2 در این بازسازی نخواهد بود.

در ادامه اطلاعات این شایعه گفته شده که راب ویتوهف (Rob Wiethoff) صداپیشه شخصیت جان مارستون در این پروژه حضور داشته تا دیالوگ‌های جدیدی برای آن ضبط کند به این منظور که داستان دو بازی با یکدیگر ارتباط برقرار کند. این مورد شامل اشاراتی به شخصیت آرتور مورگان و حوادث بازی اول می‌شود. اگرچه مشخص نیست سایر صداپیشه‌های شخصیت‌های بازی نیز برای ریمیک بازی Red Dead Redemption هم باز می‌گردند یا خیر اما از آن جایی که راب ویتوهف برای این پروژه بازگشته، انتظار می‌رود صداپیشه سایر شخصیت‌ها نیز به آن بازگردند.

ظاهرا این پروژه بازسازی قرار است همزمان با سالگرد ده سالگی بازی Red Dead Redemption عرضه شود که برابر با سال آینده میلادی است. اما مشکلات تولید و توسعه ممکن است انتشار آن را به سال 2021 موکول کند. برخی از اعضای تیم Red Dead Online هم به این پروژه منتقل شده‌اند تا زمان‌بندی پروژه برای عرضه به موقع رعایت شود. در انتها باید به این نکته توجه داشته باشیم که اطلاعات شرح داده شده در حال حاضر در حد شایعه بوده و تا انتشار اطلاعات رسمی توسط شرکت Rockstar Games، نباید به صحت آن‌ها مطمئن بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ساخت ریمیک RDR 1 خیلی دور از انتظاره…
    راک استار عناوین دیگه ای هم برای ساخت داره که خیلی شرایطشون بهتر از ساختن ریمیک نسخه اوله… بعد از مشخص شدن ساخت نسخه دوم بازی Bully و کنسل شدنش…. بنظرم راک استار زمانشو سر ساختن این ریمیک هدر نمیده. هر چند ساخته های راک استار همیشه خیلی بیشتر از انتظارات بوده و هر چی بسازه این شرکت شدیدا استقبال میشه : )

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا