اخبار بازی

شایعه: ساخت ریمستر بازی‌های Red Dead Redemption و GTA IV کنار گذاشته شده‌اند

طبق گفته‌های منابع رسانه کوتاکو، راکستار گیمز تصمیم گرفته تا برنامه‌های مربوط به ریمستر دو بازی Red Dead Redemption و GTA IV را فعلا کنار بگذارد و بر روی بازی بزرگ بعدی خود، یعنی GTA 6 تمرکز کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Red Dead Redemption

روز گذشته Tez2، اینسایدر شناخته‌شده راکستار در توئیتی مدعی شده بود که تا چند سال پیش برنامه‌هایی برای ساخت ریمستر Red Dead Redemption و GTA IV وجود داشته‌اند، اما راکستار تصمیم گرفته تا توسعه هر دو پروژه را متوقف کند. به گفته او، بازخوردهای ضعیف بازسازی سه‌گانه GTA می‌تواند یکی از دلایل پشت این تصمیم باشد. اکنون زک زویزن از رسانه کوتاکو نیز گفته که منابع او، چنین چیزی را تأیید می‌کنند و اطلاعات آن‌ها با گفته‌های Tez2 هم‌خوانی دارد.

همچنین بر اساس گفته‌های منابع کوتاکو، راکستار بخش اعظمی از منابع و انرژی خود را بر روی توسعه بازی GTA 6 قرار داده و امیدوار است تا طرفداران بازسازی ضعیف GTA Trilogy: The Definitive Edition که در سال 2021 عرضه شده بود را از یاد ببرند. با این حال، گفته شده که ساخت ریمستر Red Dead Redemption و GTA IV همچنان خارج از احتمالات نیست و ممکن است راکستار در آینده پس از عرضه GTA 6، به آن‌ها باز گردد.

در هر صورت، مثل همیشه باید گفت که تمام موارد گفته شده در حد شایعه هستند و راکستار تاکنون در مورد چنین برنامه‌هایی هیچ چیزی را اعلام نکرده است. طبق آخرین اخبار رسمی اعلام شده از سوی راکستار در اوایل 2022، نسخه بعدی GTA در دست توسعه است و سازندگان به محض آماده شدن، اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک می‌گذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا