اخبار بازی

ممکن است بسته الحاقی بازی Red Dead Redemption 2 به‌زودی معرفی شود

بازی Red Dead Redemption 2

به نظر می‌رسد کمپانی راک‌استار قصد دارد موردی مرتبط به بازی Red Dead Redemption 2 معرفی کند که احتمالا معرفی نسخه کامپیوترهای خانگی و یا بسته الحاقی آن خواهد بود.

چنان‌چه به یاد داشته باشید چندی پیش طی خبری به حضورتان رساندیم سازمان رده‌بندی سنی استرالیا، از درجه‌بندی سنی پروژه معرفی نشده مربوط به شرکت راک‌استار با نام Bonaire خودداری کرده است. تاکنون هنوز مشخص نشده که این پروژه دقیقا چه چیزی بوده اما حدس و گمان‌ها آن را مرتبط به بازی Red Dead Redemption 2 می‌دانستند. اکنون ظاهرا سازمان اشاره شده استرالیایی باری دیگر از دسته‌بندی دقیقا همین پروژه خودداری کرده است با این تفاوت که این بار این پروژه تحت عنوان Red Dead Redemption 2 لیست شده است. حال مشخص نیست چرا این پروژه طی یک ماه اخیر به صورت مداوم برای درجه‌بندی سنی لیست می‌شود.

از همین رو به نظر می‌رسد شرکت قصد دارد به‌زودی از موردی رونمایی کند. با توجه این که پروژه مورد بحث نیازمند درجه‌بندی سنی است ظاهرا با یک بسته گسترش‌دهنده قابل توجه به مانند Undead Nightmare مواجه هستیم. معرفی نسخه کامپیوترهای خانگی نیز احتمال دیگری است که در نظر گرفته شده.

ناگفته نماند که شرکت راک‌استار لوگو خود را به رنگ قرمز و مشکی تغییر داده که نوعی اشاره به Red Dead Redemption 2 محسوب می‌شود. حال آن که ممکن است این مسئله تنها به به‌روزرسانی جدید Red Dead Online یعنی Frontier Pursuits مربوط باشد که هفته جاری در دسترس قرار گرفت. در حال حاضر تنها می‌توان به گمانه‌زنی‌های مختلف ادامه داد و به همین دلیل بهتر است منتظر انتشار جزئیات رسمی از سوی راک‌استار باشیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا