اخبار بازی

هفتۀ آینده آپدیت بزرگ تابستانۀ بازی Red Dead Redemption 2 منتشر می‌شود

شرکت راک استار (Rockstar) هفتۀ آینده در تاریخ 19 شهریور ، بروزرسانی گسترده‌ای را برای بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 منتشر خواهد کرد؛ که در آن انواع آیتم‌ها و چالش‌های جدید ، رویدادهای پویا و تغییراتی هم در بخش گیم‌پلی بازی وجود دارد. همچنین در این آپدیت نقش‌ تخصصی جدیدی هم وجود دارد که گیمر می‌تواند تحت عنوان Frontier Pursuits آن را تجربه کند.

آپدیت Red Dead Redemption 2

همانطور که در گذشته هم شرکت Rockstar اعلام کرده بود ، در قالب یک آپدیت گسترده، سه نقش جدید به بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 اضافه خواهد شد. اما به‌تازگی اطلاعات جدیدی از این آپدیت تابستانۀ بزرگ منتشر شده است که برای اطلاع از آن، در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

در این بروزرسانی سه نقش با نام‌های Bounty Hunter ، Trader و Collector وجود دارد. نقش Bounty Hunter روی ردیابی و دستگیری جنایتکاران متمرکز است. در نقش Trader (تاجر) این امکان وجود دارد تا شما یک فروشگاه باز کنید و انواع گوشت و پوست حیواناتی که شکار کرده‌اید را بفروشید. در نقش Collector (جمع‌آوری آیتم‌های مختلف) هم شما در جستجوی گنجینه های ارزشمند هستید.

شرکت Rockstar توضیح داده است که نقش جدیدی هم با نام Frontier Pursuits در این آپدیت وجود دارد که مجموعه‌ای از نقش‌های مداوم و در حال پیشرفت است. برای هر نقش مهارت‌ها ، آیتم‌ها و فعالیت‌های مختلفی در نظر گرفته شده است تا گیمر بهتر بتواند در نقش خود پیشروی داشته باشد. با انجام هر یک از این فعالیت‌ها ، Role XP بدست خواهید آورد که از آن می‌توانید برای استفاده از آیتم‌های مخصوص ، یادگیری مهارت‌های جدید ، ایجاد ماموریت‌های مختلف و بصورت کلی برای ارتقاء سطح‌ نقش مورد نظر خود استفاده کنید. شرکت Rockstar اعلام کرده است که در آینده نقش‌های بیشتری هم معرفی خواهد کرد.

علاوه بر نقش‌هایی که معرفی شد، در آپدیتی که هفتۀ آینده منتشر می‌شود ماموریت‌های فرعی مختلفی هم در جهان بازی وجود خواهد داشت. همچنین در این آپدیت می‌توانید ظاهر شخصیت خود را بدون ریست شدن بازی تغییر دهید و در این زمینه آیتم‌های مختلفی هم به بازی اضافه می‌شود. علاوه بر کلیۀ این موارد ، در این آپدیت شرکت Rockstar تلاش می‌کند تا تعادلی هم در نبردهای بازی ایجاد کند و متکی شدن گیمر به هدشات کردن اولیه در کلیۀ نبردها را کمتر کند. ناگفته نماند که این آپدیت در تاریخ 19 شهریور برای کنسول‌های Xbox One و Play Station 4 منتشر خواهد شد.

شرکت Take Two Interactive به تازگی در گزارش درآمد خود اعلام کرده است که فروش بازی Red Dead Redemption 2 از مرز 25 میلیون نسخه گذشته است و همچنان هم ادامه دارد. همچنین طبق اطلاعاتی که در یک سایت استرالیایی منتشر شده است؛ شرکت راک استار به عنوان ناشر چیزی با نام  Bonaire مشخص شده است. هنوز مشخص نیست که Bonaire چیست ، گرچه گمانه‌زنی هایی وجود دارد که می تواند نوعی DLC برای عنوان Red Dead Redemption 2 باشد. همچنین این احتمال هم وجود دارد که Bonaire محتویات جدیدی از بازی Bully 2 باشد که در صف انتظار برای رونمایی قرار دارد. اما این موارد از طرف سازنده تأیید نشده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا