اخبار بازی

فروش بازی Red Dead Redemption 2 به 26.5 میلیون و بازی GTA 5 به 115 میلیون نسخه رسید

بازی Red Dead Redemption 2

گزارش مالی منتشر شده از سوی شرکت Take-Two از رسیدن فروش بازی Red Dead Redemption 2 به 26.5 میلیون و بازی GTA 5 به 115 میلیون نسخه خبر می‌دهد. امری که بیان می‌دارد این دو ساخته جهان‌باز شرکت راک‌استار قصد ندارند به فروش خود خاتمه دهند مخصوصا نسخه پنجم بازی Grand Theft Auto که بیش از 6 سال از انتشار آن می‌گذرد. لازم به یادآوری است آمار قبلی منتشر شده بیان می‌داشت که فروش این دو بازی به ترتیب به 25 میلیون و 110 میلیون نسخه رسیده است.

باید به این نکته نیز توجه کنیم که آمار جدید ارائه شده برای فروش بازی Red Dead Redemption 2 تا پایان سه‌ماهه دوم سال مالی جاری لحاظ شده و بدین ترتیب فروش بازی برای بعد از ماه سپتامبر مورد محاسبه قرار نگرفته است. با توجه عرضه نسخه کامپیوترهای شخصی و هم‌چنان نسخه پلتفرم گوگل استیدیا که تا چند وقت دیگر منتشر می‌شود مسلما می‌توان انتظار داشت شاهد افزایش قابل توجهی در میزان فروش این بازی باشیم.

در این میان همان‌طور که اشاره کردیم بازی GTA 5 خیال کنار رفتن از سهم فروش بازار ندارد. کمپانی Take-Two تایید کرده است که فروش جهانی این بازی یا به عبارت صحیح‌تر تعداد نسخه‌های ارسال شده به خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌ها به مجموع 115 میلیون نسخه رسیده است. هم بازی اصلی و هم بحش آنلاین آن یعنی GTA Online از سطح انتظاراتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده بود بسیار فراتر رفتند.

شاید این چنین فروش چشمگیر باعث شده تا دیگر راک‌استار برای بازی‌های خود، بسته‌های الحاقی برای بخش داستانی و تک‌نفره نمی‌سازد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”vivanred, post: 4661925, member: 28887″]
    خداییش از هر دوتا بازی ناراضی هستم اینکه بخش single player ول کردن چسبیدن به آنلاین و محتوای برای بخش داستانی نمیدن واقعا ناراحت کننده هستش .
    [/QUOTE]
    یادش بخیر یک زمانی راکستار دو تا DLC داستانی جدا برای Gta های قبلی داد lost damned هر دو هم عالی بودن یکی موتور سوار بود.. الان دیگه چسبیدن فقط به مولتی کلا هم Gta v هم Rdr2 پتانسیل DLC داشتن مخصوصا ردد دد 2 بخش صحرا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا