اخبار بازی

فروش Red Dead Redemption 2 و GTA 5 از مرز 150 میلیون نسخه عبور کرده است

در ‘نشست مالی [earnings call] Take-Two، این شرکت اعلام کرده است که فروش GTA 5 از انتظارات آنها فراتر رفته است و با این که 7 سال از عرضه این بازی گذشته، رقم 120 میلیون فروش کلی را از آن خود کرده است. شاید فکر کنید، هر کسی که قصد خرید این بازی را داشته است، تا حالا آن را خریده، ولی در سال گذشته 20 میلیون نفر، این بازی را خریداری کرده اند.

عرضه Diamond Casino Heist به GTA Online تکان محسوسی داد، که قبل از آن هم، عملکرد موفقی داشته است. در این دوره، که دیگر بازی های آنلاین رو به افول می روند، GTA Online شلوغ تر شده و برای شرکت Take-Two و Rockstar پر از منفعت.

بازی Red Dead Redemption 2 قدری عقب مانده، ولی بعد از انتشار بزرگ این بازی بر روی پلتفرم PC، حالا بیش از 29 میلیون نسخه فروش داشته است، که نزدیک به 2 برابر فروش عنوان قبلی این سری است.

با این که انتشار Red Dead Online برای کنسول ها کمی ناهموار بود، ولی از آن موقع تا حالا، شرکت Rockstar توانست آن را به تجربه ای سرگرم کننده تبدیل کند. شرکت Take-Two در این باره گفت که Red Dead Online “در حال سرعت گرفتن” است.

جمع فروش این دو بازی بیش از 150 میلیون واحد است، ولی وضعیت شرکت Take-Two آنقدرها هم خوب نیست. با این که بازی های Borderlands 3 و The Outer Worlds، سال گذشته منتشر شدند، درآمد فصلی این شرکت پایین است. و خبر جدا شدن یکی از بنیانگذاران شرکت Rockstar، آقای دن هوسر [Dan Houser] باعث افت ارزش سهام این شرکت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا