اخبار بازی

سه نقش‌ جدید به بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 اضافه می‌شود

شرکت Rockstar رسما اعلام کرده است که به‌زودی در قالب یک بروزرسانی، سه نقش ویژۀ جدید (Specialist Roles) با نام‌های Bounty Hunter ، Trader و Collector به بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 اضافه می‌شود.

آنلاین Red Dead Redemption 2

در این بروزرسانی قول یک سیستم نقش‌آفرینی جدید داده شده که به واسطۀ آن، مجموعه‌ای از ماموریت‌های مختلف وارد بازی می‌شود.  بازیکنان با انجام ماموریت‌ها می‌توانند مهارت‌های خود را ارتقاء دهند تا راحت‌تر در نقش جدید موفقیت کسب کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند هر سه نقش را بصورت همزمان تجربه کنند؛ بعنوان مثال انجام ماموریت‌های نقش Collector (جمع‌آوری آیتم‌های مختلف) مانع انجام ماموریت‌های دو نقش دیگر یعنی Bounty Hunter (دستگیری افراد فراری) و Trader (در نقش یک تاجر) نمی‌شود و بازیکن می‌تواند به‌طور همزمان با هر نقش بازی را پیش ببرد.

اولین نقش در این بسته همانطور که در بالا ذکر شد، Bounty Hunter است که از محبوبیت بالایی هم برخوردار است. بازیکنان در این نقش در ازای کشتن یا دستگیری افراد مختلف و حتی گاهی اوقات شکار حیوانات ، پول زیادی بدست می‌آورند. ناگفته نماند که بازیکنان برای پیشرفت در نقش Bounty Hunter باید مهارت زیادی در استفاده از طناب ، Dead Eye و کنترل همزمان اسب کسب نمایند زیرا هر بار ماموریت‌ها دشوارتر و پیچیده‌تر خواهد شد.

نقش بعدی در این مجموعه Trader است که بر بازار تجارت و سرمایه‌داری تمرکز دارد. بازیکن در نقش یک تاجر با تولید، جمع‌آوری و فروش مواد با ارزش، می‌تواند یک تجارت در دنیای بازی ایجاد کند و پول خوبی بدست آورد. با استفاده از مهارت‌های کسب شده در این زمینه، می‌توان اردوگاه خود را نیز ارتقاء داد. بعنوان مثال می‌توانید به سگ‌ها آموزش دهید تا در صورت حمله به اردوگاه، به شما هشدار دهند. این مکانیزم برای اولین بار به بازی اضافه شده است.

آخرین نقش Collector است که مانند دو نقش قبلی ماموریت‌هایی را برای بازیکنان مشخص می‌کند. در این نقش بازیکن برای کشف کالاهای نادر و گنجینه‌های با ارزش ، راهی کاوش در جهان بزرگ بازی می‌شود. با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف می‌توان آنها را در قالب کلکسیون یا تکی به فروش رساند و پول خوبی بدست آورد. در این ماموریت‌ها آیتم‌هایی مانند فلزیاب ، دوربین شکاری، فانوس مخصوص برای اسب و مهارت‌های مختلف دیگری به کمک شما می‌آیند تا راحت‌تر بتوانید شگفتی‌های جهان بازی را کشف کنید.

علاوه بر همۀ این موارد ، شرکت Rockstar به‌روز رسانی‌هایی را در سبک زندگی بازی نیز اعمال خواهد کرد که در این زمینه می‌توان به بهبود سیستم کنترل و حرکت بازی اشاره کرد همچنین بازیکنان به زودی می‌توانند ظاهر شخصیت خود را از نو طراحی کنند. هنوز از طرف شرک راک‌استار تاریخ انتشار مشخصی برای این بروزرسانی اعلام نشده است ، اما مطمئن باشید در صورت انتشار ما شما را مطلع خواهیم کرد. ناگفته نماند که بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا