اخبار بازی

بازی Red Dead Online به‌طور جداگانه از هفته آینده قابل دسترس خواهد بود

طبق اعلام راکستار، بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 تحت نام Red Dead Online از هفته آینده به‌طور جداگانه با قیمت 5 دلار منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Red Dead Online

حدود دو سال پس از عرضه Red Dead Redemption 2، افرادی که این عنوان را تاکنون تهیه نکرده‌اند، شانس این را دارند تا Red Dead Online را به‌صورت جداگانه تجربه کنند. رد دد آنلاین از تاریخ 1 دسامبر (11 آذر) با قیمت 5 دلار از طریق استور پلی استیشن، ایکس باکس، استیم، اپیک استور و لانچر راکستار در دسترس خواهد بود. البته این قیمت با تخفیف 75 درصدی زمان عرضه احتساب شده و از تاریخ 15 فوریه 2021 (27 بهمن) قیمت Red Dead Online به حالت عادی یعنی 20 دلار تغییر خواهد کرد.

حجم بازی Red Dead Online برابر با 123 گیگابات خواهد بود و کاربران این عنوان در صورت خرید جداگانه نسخه دوم بازی، به بخش داستانی دسترسی خواهند داشت. Red Dead Online تمام آنچه که بخش چند نفره نسخه دوم ارائه می‌دهد (از جمله آپدیت‌ها و محتویات عرضه شده تا به امروز) را در بر دارد. علاوه بر آن، بازی رد دد آنلاین آپدیت جدیدی که هفته بعد عرضه می‌شود و مراحل و وسایل جدیدی برای نقش Bounty Hunter اضافه می‌کند را نیز شامل می‌شود.

راکستار همچنین مدتی پیش از عرضه Grand Theft Auto Online به‌طور جداگانه در سال 2021 خبر داده بود، بنابراین عرضه جداگانه Red Dead Online نیز چندان مسئله دور از ذهنی نیست. شایان ذکر است که کاربران کنسول‌های نسل جدید، از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل به Red Dead Online دسترسی خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا