اخبار بازی

Ready At Dawn: در The Order 1886 هر 4-3 دقیقه یک بار با QTE مواجه نخواهید شد

The Order 1886 شاید نزدیک ترین گرافیک CG مانند را به صورت Reali-Time در بین بازی های ویدیویی دارا باشد که ما تا کنون آن را دیده ایم. در اینکه این بازی از لحاظ گرافیک، بین بازی ها یک نماد خواهد شد شکی وجود ندارد. اما در قسمت گیم‌پلی این بازی، برخی از مکانیک های گیم‌پلی باعث می‌شوند تا این بازی ظاهرا با مشکلی جدی مواجه شود. یکی از آنها QTE است. خیلی ها بر این باورند که حضور این ویژگی در بازی های ویدیویی ضرورت ندارد. 

GamingBolt نیز همین سوال برایش مطرح شده بود و در این باره از Ready At Dawn سوال کرد. Marc Turndorf در جواب گفت: "من جواب خاصی نمی‌توانم بدهم، ولی هر 4-3 دقیقه یک بار؟… نه! تا جایی که لازم هست بله. QTE های مختلفی وجود دارد. برخی سریع و برای اتمام کار یه غول، برخی حین نبرد های تن به تن، که به لذت آن می افزاید. و یا برخی موارد کوچک مثل باز کردن درها. QTE های متفاوتی و زیادی در بازی وجود دارد، ولی تا جایی که ضرورت دارد، نه هر 4-3 دقیقه یک بار! ما نمی گوییم؛ "چند دقیقه از بازی گذشت ولی ما QTE نداریم، ما QTE لازم داریم!!" این کاری نیست که ما انجام می‌دهیم. ما تلاش می کنیم آن ها را طوری قرار دهیم تا همه از آن لذت ببرند."

همه از قدرت بالای تکنیکی بازی و امتیازات آن باخبر هستیم و از آن ها حمایت می‌کنیم، اما درباره گیم‌پلی، به طور کامل اطلاعات نداریم. باتوجه به این که تا عرضه این بازی وقت زیادی مانده است، امیدواریم که سازنده ها برای همه یک سورپرایز در آستین خود داشته باشند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا