اخبار بازی

RE5: سقوط آمبرلا

سلام
کمپانی شیطانی آمبرلا که به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشخصه‌های سری رزیدنت اویل محسوب می‌شود، کماکان نقش مهمی در داستان‌های بعدی زریدنت اویل نیز ایفا می‌کند. این خبری است که در ماه‌های اخیر نیز بسیار شنیده‌ایم.

حتی در پایان بازی Resident Evil 4 نیز میشد فهمید که در آینده باز هم شرکت آمبرلا در داستان بازی حضور خواهد داشت، هر چند که در حاشیه باشد.

بهرحال امروز وبسایت TGR، خبر‌های جدیدی از کپکام دریافت کرده است که نظریه‌های قبلی را رد می‌کند.

Chris Kramer، کارگردان ارشد کپکام گفت که از این به بعد کمپانی آمبرلا هیچ نقش اساسی و محوری در بازی‌های رزیدنت اویل نخواهد داشت. وی گفت از این پس تمرکز داستان بر روی شرکتی خواهد بود که یکی از رقیبان آمبرلا محسوب می‌شود و نام آن ” شرکت داروسازی Tricell” می‌باشد.

قبلا نیز اشاراتی به این موضوع شده بود ولی تابحال چیزی تایید نشده بود. در پایان Resident Evil: Degeneration دیدیم که شرکت Tricell به جمع‌آوری باقیمانده‌های G- Virus مشغول بود.

Kramer خیلی سربسته حرف میزد و دقیقا توضیح نداد که این شرکت چه نقشی در داستان‌های آینده این بازی خواهد داشت. شاید در آینده باید منتظر معرفی شخصیت‌های جدید باشیم.

در ادامه گفتگوی Kramer با TGR مشخص شد که مراحل تکمیلی Resi5 بخوبی در حال انجام است و این بازی در موعد مقرر، یعنی 13 مارس عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا