اخبار بازی

RE Chronicles HD pack معرفی شد، اطلاعات جدید از Resident Evil 6


کپکام در طی مراسمی که امروز در توکیو به مناسبت جشن 15 سالگی سری بازی RE برگذار شد، کالکشن جدیدی با نام Resident Evil HD Chronicles برای PlayStaion 3 معرفی کرد، همچنین اطلاعات جدیدی در مورد Resident Evil 6 داده شد.

The BioHazard Chronicles HD Collection (در ژاپن با نام BioHazard شناخته شده است)، شامل دو عنوان شوتر آن-ریل The Umbrella Chronicles و The Darkside Chronicles که قبلا برای Wii به صورت انحصاری عرضه شدند، می باشد. این کالکشن که برای PS3 در نظر گرفته شده است، هم به صورت Retail و هم از طریق شبکه ی PSN به فروش خواهد رسید. برای بازی کردن این دو عنوان بر روی PS3، حتما لازم است (اجباری) که از PlayStaion Move استفاده کنید.
تاریخ انتشار دقیقی داده نشد و فقط گفته شد "به زودی" این کالکشن در ژاپن عرضه خواهد شد. برای انتشار در بقیه ی مناطق هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

همچنین بخشی از مراسم به به Resident Evil 6 اختصاص داده شده بود. همان طور که می دانید این عنوان، دیشب و به طور ناگهانی معرفی شد،
لیان و کریس، دو شخصیت اصلی بازی می باشند و این عنوان قرار است در ماه نوامبر برای PS3 و 360 عرضه شود.

بعد از نمایش تریلر بازی در مراسم، تهیه کننده ی اجرایی بازی، Hiroyuki Kobayashi، کارگردان بازی، Eichiro Sasaki و تهیه کننده ی بازی Yoshaki Hirabayashi بر روی صحن آمدن تا درباره ی بازی صحبت کنند.

تعدای کانسپ آرت نشان داده شد. Kobayashi قول داد که ایندفعه تاکید بیشتری بر روی ترس و وحشت در بازی شود و کیفیت بازی به بالاترین حد خود در سری برسد.

 

 border=0 src=https://www.pic.iran-forum.ir/images/9xvwz8zxh0oqg17zz7qp_thumb.jpg /></a> <a href= border=0 src=https://www.pic.iran-forum.ir/images/2gnln7tk9up54qkoryth_thumb.jpg></a></div><p> <br> در کنار دو شخصیت کریس و لیان، شخصیت سومی نیز در بازی وجود دارد (در تریلر نشان داده شد)، تیم سازنده فعلا تصمیم گرفته است که نام و هویت آن مخفی بماند. همچنین گفته شد همکار لیان در بازی، Helena Harper نام دارد و وی نیز یکی از ماموران دولت به حساب می آید.</p><p>	داستان بازی، که از دو قسمت تشکیل شده است، 10 سال بعد از وقایع راکون سیتی اتقاق می افتد و هر دو قسمت داستان بازی (داستان لیان و داستان کریس) به موازات یکدیگر و در یک زمان اتفاق می افتد. شایان ذکر است، با توجه به اینکه داستان بازی 10 سال بعد از حوادث راکون سیتی اتفاق می افتد (سال 2008)، پس این عنوان یک Prequel برای بازی محسوب می شود [وقایع داستان RE 5 در سال 2009 اتفاق افتاد].</p><p>	اشاره ای به شخصیت سوم بازی و دختری – شباهت بسیاری به اشلی داشت – که همراه او بود نیز شد. تهیه کننده ی بازی در این مورد گفت:" آیا این دو دوست یا دشمن هستند و اینکه دختره که شباهت بسیاری به اشلی دارد و اینکه شاید این خود اشلی باشد، بعدا پاسخ داده خواهد شد".</p><p>	موجودات جهش یافته ی جدیدی که در تریلر نشان داده شد، Javo نام دارند.</p><p>	در مورد گیم پلی بازی گفته شد که بازیکنان قابلیت ها فراوانی در بازی دارند. Hirabayashi قول داد که RE 6، بهترین عنوان سری از همه لحاظ از جمله بزرگی باشد.</p><p>	در مورد اینکه چرا بازی اکشن تر شده است، کپکام توضیح داد:" ما مشاهده کردیم محبوبیت سری RE بعد از اکشن تر شدن آن، افزایش یافت، RE 5 بیشترین فروش را در سری داشت، پس این عاقلانست که ما المان های اکشن را بیشتر در بازی دنبال کنیم".</p><p><a class=om-news-src href=http://www.vg247.com/2012/01/20/resident-evil-15th-anniversary-party-kicks-off-in-tokyo/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=بهروز1390-10-30

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا