اخبار بازی

R@D حرفی برای کوتاهی بازی‌اش ندارد

Ready At Dawn سازنده عنوان The Order 1886 از ندادن نظر به طور مستقیم درباره‌ کوتاه بودن بازی‌اش، خبر داد.

این اثر انحصاری به دلیل تمام شدنش در مدتی کمتر از 6 ساعت مورد انتقاد قرار گرفته است.
در گفتگو‌ای با Eurogamer مدیرعامل استدیو، Ru Weerasuriya از روشنگری درباره‌ی این مسئله سر باز زد و گفت تیمش نیز بحثی در این باره نخواهد کرد هر چند که ویدیو‌های بر روی Youtube از تمام شدن بازی در مدت زمان 5 ساعت و نیم وجود دارد:

 

"هر روزه چیز‌های زیادی بر روی اینترنت منتشر می‌شود و ما قرار نیست به همه‌ی آن‌ها جواب بدهیم. ممکن است اشخاصی اشتباه کنند و تعداد آن‌ها کم نیز نیست و برای جواب دادن به این اشتباهات شغلی 24 ساعته نیاز است. ما سازنده‌ایم و برای مخاطبانمان بازی می‌سازیم و می‌خواهم همین جا بحث را تمام کنم."

 

Weerasuriya از نگرانی‌های موجود پیرامون ارزش بازی و نسبت به قیمت آن آگاه است اما معتقد است صنعت گیم باید تجربه‌های متفاوتی را ارائه دهد:

 

 

"اگر بخواهید صادق باشم، این چیزی است که ما در ذهن داریم. طرفداران می‌خواهند سرگرم شوند و به طبع مدت آن نیز طولانی تر باشد. این صنعت گوناگونی‌های زیادی داشته است، بازی‌های زیادی بوده‌اند که فقط یک بار قابلیت انجام دادن را داشته‌اند، بعضی نیز می‌توانستید به عقب برگردید و چیز‌های جدیدی پیدا کنید بازی ما نیز از همین دسته است. به نظرم مدت زمان گیم‌پلی با کیفیت رابطه مستفیم دارد. اگر یک فیلم 3 ساعت است دلیلی بر خوب بودن آن نیست."

منبع

کامیار صیاد

Knowledge is power, guard it well

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا