اخبار بازیپلی استیشن 5

گیمپلی جدیدی از بازی Ratchet & Clank: Rift Apart منتشر شد

سونی در آخرین قسمت از رویداد State of Play گیمپلی جدیدی از بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را به‌نمایش گذاشت. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

استودیوی Isomniac Games در این گیمپلی 16 دقیقه‌ای بخش‌های مختلفی از جمله مبارزات، سلاح‌های جدید، ورژن متفاوت جهان‌ها و سیارات نسخه‌های کلاسیک و برخی از قابلیت‌های شخصیت قابل بازی جدید سری یعنی ریوت (Rivet) را برای مخاطبان به‌تصویر کشید.

در ابتدای دمو، رچت در حالی که به‌دنبال یار همیشگی خود یعنی کلنک است، خود را در یک جهان موازی می‌بیند. او حالا قابلیت‌های جدیدی مانند راه رفتن بر روی دیوار و Dash کردن را دارد که به بازیکن گزینه‌های بیشتری برای جابجایی در محیط می‌دهند. کارگردان بازی یعنی Marcus Smith بارها در این برنامه عنوان کرد که Ratchet & Clank: Rift Apart از قابلیت‌های کنترلر پلی استیشن 5 (دوال سنس) استفاده می‌کند و بدین صورت هر سلاح، احساس و واکنش متفاوتی را نسبت به شلیک کردن شما خواهد داشت.

گیمپلی شخصیت ریوت نیز در این برنامه نمایش داده شد. او به‌دنبال این است تا دوستان خود را از دست گنگی به‌نام Goons 4 Less (که توسط دکتر نفاریوس استخدام شده‌اند) نجات دهد و به دلایل نامشخصی با کلنک همراه شده. در بخشی از نمایش، می‌توانیم نگاهی به سلاح‌های جدیدی که این شخصیت با خود به‌همراه دارد را مشاهده کنیم.

در پایان نمایش تأیید شد چیزی که دیدیم از مراحل ابتدایی بازی بوده. کارگردان بازی تأیید کرد که Ratchet & Clank: Rift Apart شامل محیط‌های باز برای گشت و گذار، بخش چالش‌های Arena، مبارزات هوایی و آرمورهای مختلف خواهد بود. همچنین برای اولین بار در سری، این عنوان دارای یک فوتومود بوده که به‌طور مختصر به آن اشاره شد.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) برای PS5 منتشر می‌شود و از همین حالا قابل پیش‌خرید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا