اخبار بازیپلی استیشن 5

آپدیت روز عرضه بازی Ratchet & Clank: Rift Apart حالت 60 فریم همراه با ری-تریسینگ فعال را اضافه می‌کند

در حالی که کمتر از یک هفته با عرضه بازی Ratchet & Clank: Rift Apart فاصله داریم، اینسامنیاک گیمز جزئیاتی را از آپدیت روز اول این عنوان به اشتراک گذاشته است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

پس از اینکه مشخص شد حجم جدیدترین نسخه سری رچت اند کلنگ بر روی پلی استیشن 5 تنها 32 گیگابایت خواهد بود، بسیاری از طرفداران کنجکاو بودند که بدانند آیا بازی آپدیت روز عرضه‌ای را هم دریافت خواهد کرد یا خیر. با اینکه هنوز حجم دقیق آپدیت زمان عرضه مشخص نیست، اما اکنون می‌دانیم که این آپدیت چه ویژگی‌هایی را در بر دارد.

استودیوی Insomniac Games با انتشار توئیتی رسما اعلام کرد که آپدیت روز عرضه Ratchet & Clank: Rift Apart، حالت گرافیکی Performance Mode و همچنین Performance RT Mode را به بازی اضافه خواهد کرد. حالت دوم نام‌برده شده، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا این عنوان پلتفرمر را با ری-تریسینگ فعال و 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند.

این آپدیت همچنین شامل برطرف کردن برخی باگ‌ها خواهد بود. پیش از این بازی Spider-Man: Miles Morales نیز مدتی پس از عرضه حالت ری-تریسینگ فعال همراه با 60 فریم را دریافت کرده بود، اما بازیکنان رچت اند کلنگ: ریفت اپارت در هنگام عرضه به این حالت گرافیکی دسترسی خواهد داشت.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) برای PS5 منتشر می‌شود. پری لود بازی از همین حالا برای افرادی این عنوان را پیش‌خرید کرده‌اند، آغاز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا