اخبار بازی

شخصیت مؤنث معرفی شده در بازی Ratchet and Clank: Rift Apart قابل کنترل است

به‌تازگی استودیو Insomniac Games با انتشار توئیتی تأیید کرده که شخصیت مؤنث جدید معرفی شده در بازی Ratchet and Clank: Rift Apart قابل کنترل خواهد بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

در پایان هفته گذشته شرکت Sony با برگزاری رویداد “آینده گیمینگ” از بازی‌های جدید در دست ساخت استودیوهای خود برای کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد. در این میان، یکی از عناوینی که خوش درخشید و با استقبال خوبی از سوی طرفداران مواجه گشت، نسخه جدید سری رچت اند کلنک بود که همراه با تریلر جذابی معرفی شد.

در این تریلر، سازندگان سعی داشتند که با استفاده از جابجایی سریع در میان جهان‌های مختلف بازی، قدرت SSD را به نمایش بگذارند. اما یکی دیگر از نکاتی که مورد توجه بسیاری از کابران قرار گرفت، معرفی یک شخصیت جدید مؤنث به مجموعه بود. حال طبق اعلام اینسومنیاک گیمز، این شخصیت مرموز که از بعدی دیگر وارد داستان شده و فعلا پیشینه نامعلومی دارد، یکی از شخصیت‌های قابل بازی Ratchet and Clank: Rift Apart خواهد بود.

متأسفانه هنوز بازه زمانی مشخصی برای انتشار این بازی اعلام نشده‌است. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را از بازی سنتر مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا