اخبار بازیکامپیوتر

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart به PC می‌آید

سونی با انتشار تریلری تأیید کرده که نسخه PC بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) منتشر می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

طی روزهای گذشته شایعاتی در خصوص معرفی شدن یکی از عناوین فرست پارتی پلی استیشن برای رایانه‌های شخصی و عرضه آن در ماه جولای شنیده می‌شد. اکنون سونی خیلی زود با تأیید این شایعات، از پورت PC بازی Ratchet and Clank: Rift Apart رونمایی کرده است.

نسخه PC بازی با همکاری استودیوی Nixxes Software توسعه می‌یابد و ویژگی‌هایی مانند ری تریسینگ با کیفیت‌های مختلف، پشتیبانی از رزولوشن‌های 21:9، 32:9 و 48:9 بر روی مانیتورهای فوق عریض، فریم‌ریت آنلاک شده همراه با تکنولوژی‌های آپ‌اسکیلینگ را در بر دارد. بازیکنان همچنین این امکان را دارند تا از بین NVIDIA DLSS 3 ،AMD FSR 2، اینتل XeSS و Temporal Injection اختصاصی اینسامنیاک گیمز، گزینه مد نظر خود را انتخاب کنند. در همین حال پشتیبانی از NVIDIA Reflex و NVIDIA DLAA نیز توسط سازندگان بازی تأیید شده است.

در پایان Nixxes Software تأیید کرده که بازی از موس و کیبورد و قابلیت شخصی‌سازی کلیدها نیز پشتیبانی می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند بر روی PC با کنترلر نیز به تجربه Ratchet and Clank: Rift Apart بپردازند. در صورت استفاده استفاده از کنترلر دوال‌سنس از طریق اتصال با سیم، بازی از قابلیت بازخورد لمسی و تریگرهای تطبیقی نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ 4 مرداد برای استیم و فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد. نسخه پلی استیشن 5 بازی حدود دو سال پیش عرضه شده بود که شما می‌توانید بررسی آن را از اینجا مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا