اخبار بازی

برنامه‌‌ی استدیوی «Rare» برای پشتیبانی از عنوان «Sea of Thieves»

استدیوی «Rare» برنامه‌ی خود را برای آینده‌ی عنوان «Sea of Thieves» اعلام کرد. تمرکز اصلی این برنامه، به روز رسانی‌های بزرگ برای این عنوان در طی سال خواهد بود.

Rare

این به روز رسانی‌ها توسط رویدادهای هفتگی که اهداف و پاداش‌های جدیدی را برای بازیکنان به همراه دارند، تکمیل خواهد شد. به روز رسانی‌ها و رویدادها به صورت رایگان خواهند بود.

اولین به روز رسانی با نام «The Hungering Deep» در ماه می عرضه میشود که یک تهدید هوش مصنوعی، مکانیک ها و پاداش‌های جدیدی را اضافه خواهد کرد. در تابستان به روز رسانی «The Cursed Sails» مدل جدیدی از کشتی را به این عنوان خواهد افزود و پس از آن به روز رسانی «Forsaken Shores» منطقه‌ای جدید به نقشه‌ی بازی اضافه خواهد کرد. ۳ به روز رسانی دیگر نیز تا پایان سال ۲۰۱۸ برای این عنوان عرضه خواهد شد.

استدیوی «Rare» اشاره کرد که برنامه‌ی آن‌ها در اثر نظرات بازیکنان، گسترش خواهد یافت. سیستم‌های دیگری که این استدیو در نظر داشت تا در چند ماه پس از انتشار به این عنوان اضافه کند (مانند حیوانات خانگی ) به دلیل اولویت‌های دیگر به تأخیر افتادند. « برنامه‌های ما انعطاف پذیر خواهند بود ولی همیشه هدف‌های مذکور را به عنوان اصل، دنبال خواهیم کرد.»

عنوان «Sea of Thieves» در ماه مارس برای «Xbox One» و «PC» منتشر شد و توانست متای ۶۸ را کسب کند. میتوانید نقد این عنوان توسط بازیسنتر را در اینجا بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا