اخبار بازیپلی استیشن 5

رندی پیچفورد تصویر اولین دیسک تولید شده از نسخه پلی استیشن 5 بازی Godfall را منتشر کرد

در حالی که تنها چند هفته تا ورود به نسل جدید کنسول‌های خانگی فاصله داریم، مدیر عامل شرکت Gearbox Software، آقای رندی پیچفورد تصویری را از اولین دیسک تولید شده بازی Godfall (که از نخستین عناوین نسل بعدی به‌شمار می‌رود) منتشر کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

گادفال یکی از اولین عناوین نسل جدید بود که در سال گذشته طی مراسم The Game Awards معرفی شد. از زمان معرفی، Godfall اطلاعات و تریلرهای گوناگونی را دریافت کرده که به سیستم مبارزات، کوئست‌ها و محتوای فرعی، کلاس‌بندی‌ها و… پرداخته‌اند. حال مدیر عامل شرکت گیرباکس سافتور (که وظیفه نشر این عنوان را بر عهده دارد) در توئیتر خود تصاویری را از دیسک Godfall منتشر کرده که به گفته او، اولین دیسک تولید شده برای کنسول‌های نسل بعدی است.

جعبه PS5 بازی Godfall

این تصاویر کم و بیش وارد شدن دیسک عناوین کنسول‌های جدید به مرحله تولید را تأیید می‌کنند که البته با توجه به نزدیک بودن عرضه کنسول‌ها، موضوع عجیبی نیست. پیچفورد همچنین تصویری را از پشت جعبه Godfall منتشر کرده که همانند قاب بازی‌های PS4، اطلاعاتی مانند آفلاین و یا آنلاین بودن بازی و حداقل فضای مورد نیاز برای اجرا (که برای گادفال 50 گیگابایت است) را نشان می‌دهد. علاوه بر آن پشتیبانی شدن از قابلیت‌های مخصوص کنترلر دوال سنس نیز بر روی پشت جعبه ذکر شده است.

بازی Godfall در تاریخ 12 نوامبر همراه با کنسول پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. همچنین این عنوان در همین تاریخ از طریق فروشگاه اپیک گیمز برای رایانه‌های شخصی نیز در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا