اخبار بازی

یوبی‌سافت از ویژگی‌های جدید بازی Rainbow Six Siege رونمایی کرد

«شرکت یوبی‌سافت» از برنامه‌های خود برای پشتیبانی سال چهارم بازی Rainbow Six Siege رونمایی کرد. بر اساس اعلام این شرکت، در چهارمین سال پشتیبانی از R6S، تغییراتی که طرفداران برای مدت زیادی درخواست داشتند اضافه می‌شود. اولین مورد، تغییرات اساسی در سیستم Friendly Fire است که در سال جدید، پس از شلیک کردن میزانی مشخص به هم تیمی خود، اخطار دریافت می‌کنید و در صورت ادامه دادن، شلیک‌های شما به سمت خودتان باز می‌گردد که می‌تواند منجر به کشته شدنتان شود. در ادامه، یوبی‌سافت از ویژگی‌های کاملاً جدیدی که در طول فصل‌ها به بازی اضافه می‌شوند پرده برداری نمود. طبق آن چه از تصویر زیر  پیداست، در فصل اول، دو اپراتور استرالیایی به همراه نقشه OUTBACK به بازی اضافه می‌شود (در اواسط فصل نیز یک Event جدید برگزار خواهد شد)، در فصل دوم اپراتورهای و آمریکایی دانمارکی به همراه بازسازی نقشه Kafe، فصل 3 اپراتورهایی از پرو و مکزیک درکنار بازسازی Kanal و در آخرین فصل، اپراتورهای کنیایی و هندی وارد تیم «رینبو» می‌شوند و نقشه Theme Park نیز به طور کامل دچار تغییرات می‌شود. بنابر این در  سال چهار  فقط یک نقشه جدید به بازی اضافه شده و در باقی فصول، نقشه‌های موجود بهبود می‌یابند.

بازی rainbow six siege

امسال شاهد بهبودهایی در سیستم Casual Playlist نیز خواهیم بود. اولین تغییر مخصوص پلیرهای جدید است که یک پلی لیست جدید که شامل 3 نقشه و تنها مد بمب می‌شود برای آن‌ها در دسترس خواهد بود. در کنار این تغییر، تایمر کژوال به 3 دقیقه و 50 ثانیه تقلیل یافته و توانایی انتخاب نقطه اسپان  نیز فراهم خواهد شد. قوانین Ranked Match هم به طور کامل دگرگون می‌شوند. اولین تغییر اساسی، ورود ویژگی‌های پرو لیگ به مد رنک است (مثل قابلیت pick and ban) و از دیگر اضافات، رنک جدیدی است که از «دایمند» بالاتر قرار دارد. علاوه‌بر این، از مهم‌ترین اصلاحات سال می‌توان به قیمت خرید اپراتورها اشاره داشت. اپراتورهایی که یک سال از عرضه آن‌ها گذشته باشد 25.000 Renown، دو سال 20.000، سه سال 15.000 و چهار سال 10.000 رینون قیمت گذاری می‌شوند. علاوه بر معرفی دو اپراتور جدید یعنی Mozzie  (دیفندر جدید که توانایی هک کردن درون اتکرها را دارد) و Gridlock (اتکر جدید که قابلیت تله گذاری دارد)، یوبی باف و نرف‌هایی را به جان اپراتورهای سابق می‌اندازد. «اَش» دوربین acog خود را از دست می‌دهد، آتش‌های Capitao وسعت بیشتری را در بر می‌گیرد، دوربین Glaz تنها در صورت ثابت ایستادن دشمنان را با رنگ زرد نشان می‌دهد، زمان اسکن توسط قابلیت lion کوتاه‌تر می‌شود و با ورود به ناحیه مورد پشتیبانی jammer میوت، از تماس‌های دوکابی در  امان می‌مانید. سیستم سپر کاشتن و بریچ کردن دیوارها نیز به طور کامل دگرگون شده‌ است.

سال چهارم بازی Rainbow Six Siege به احتمال زیاد از تاریخ 5 مارس 2019 برابر با 14 اسفند 1397 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا