اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Rainbow Six: Siege بر روی سرویس Xbox Game Pass مشخص شد

Rainbow six sledge

ایکس باکس رسما اعلام کرده است که بازی Rainbow Six: Siege در تاریخ یکم آبان (بیست و دوم اکتبر) به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد و شما می‌توانید از طریق کنسول یا دستگاه‌های اندروید این بازی را تجربه کنید. با بیش از شصت میلیون بازیکن، بازی Rainbow Six: Siege یک تجربه چندنفره‌ی سریع به همراه چندین اپراتور مختلف را ارائه می‌دهد.

فصل آخر این بازی با نام Operation Shadow Legacy، کاراکتر سم فیشر را به بازی اضافه کرد. اگر تاکنون هیچکدام از دی ال سی‌ها یا اپراتورهای بازی را خریداری نکردید، میتوانید از تخفیف ده درصدی برای مشترکان Xbox Game Pass استفاده کنید. همچنین به گفته یوبی سافت، بازی Rainbow Six: Siege یک بروزرسانی رایگان نسل بعدی دریافت خواهد کرد و با وضوح تصویر 4K و 120 فریم بر ثانیه بر روی کنسول‌های Xbox Series X و PS5 اجرا خواهد شد.

بازی Rainbow Six: Siege به جمع بازی‌های بزرگ ماه اکتبر سرویس گیم پس مانند Doom Eternal و Forza Motorsport 7 اضافه خواهد شد. سرویس اشتراک بازی مایکروسافت به تازگی پانزده میلیون کاربر را رد کرده است و با اضافه‌شدن EA Play در ماه آینده بزرگتر خواهد شد. با توجه به برگزاری رویداد Xbox FanFest در روزهای آینده، میتوانیم منتظر رونمایی چند بازی دیگر برای این سرویس بمانیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا