اخبار بازی

تعداد کاربرهای بازی Rainbow Six Siege به 50 میلیون نفر رسید

بازی Rainbow Six Siege

تعداد کاربرهای بازی Rainbow Six Siege به 50 میلیون نفر رسید. ساخته شوتر رقابتی شرکت یوبی‌سافت که یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین عناوین نسل حاضر به شمار می‌رود پس از انتشار در دسامبر 2015، به حدی رشد و ارتقا پیدا کرده که اکنون هم یکی از برترین بازی‌های شوتر بازار محسوب می‌شود.

خبر رسیدن تعداد کاربرهای بازی Rainbow Six Siege به 50 میلیون نفر توسط حساب رسمی توییتر بازی به اشتراک گذاشته شد و طی آن شرکت یوبی‌سافت از طرفداران و مخاطبین خود به دلیل اینکه به تیم سازنده کمک کردند تا به هدف خود دست پیدا کنند تشکر و قدردانی کردند. آن‌ها هم‌چنین به طور مشخص اظهار کردند که پشتیبانی از بازی را ادامه خواهند داد.

هنگامی که بازی عرضه شد با نمرات بسیاری متوسطی از جانب منتقدان صنعت بازی رو به روز شد با این حال شرکت یوبی‌سافت از آن زمان تاکنون در هر سال بازی خود را بسط و گسترش داده و بر شاخ و برگ آن افزوده است.

این بازی نشان می‌دهد تنها اگر یک بازی در زمان عرضه موفقیت چندانی به دست نیاورد کارش به اتمام نرسیده است. مثال دیگر این موضوع هم بازی No Man’s Sky است. البته ساخته استودیو Hello Games در هنگام انتشار بسیار ناامیدکننده ظاهر شد و به واسطه تفاوت بسیار زیادی که با تبلیغات به نمایش درآمده از آن داشت مورد نفرت بسیاری از کاربران قرار گرفت. با این حال استودیو سازنده با انتشار به‌روزرسانی و بسته‌های گسترش‌دهنده بازی را به نقطه‌ای رساند که اکنون بسیاری از گیمرها از تجربه آن رضایت داشته و لذت می‌برند.

عنوان Rainbow Six Siege برای کنسول‌های PlayStation 4  و Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای خانگی عرضه شده و در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا