اخبار بازی

درآمد 36 میلیون دلاری بازی Rainbow Six Siege در ماه ژوئن 2019

بازی Rainbow Six Siege

اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه تحلیلی SperDtata از درآمد 36 میلیون دلاری بازی Rainbow Six Siege حکایت دارد. در حالی که عناوینی مانند League of Legends و Fortnite به ترتیب روی کامپیوترهای خانگی و کنسول‌ها به رشد خود ادامه دادند ذکر این نکته نیز قابل توجه است که مجموع درآمد بازی Overwatch در ماه ژوئن از 1 میلیارد دلار عبور کرد.

بازی Rainbow Six Siege بالاترین تعداد کاربر فعال ماهانه در ماه ژوئن را داشته و همان‌طور که گفته شد درآمد 36.8 میلیون دلاری را تجربه کرده که از طریق صرف هزینه درون بازی حاصل شده است. این آمار رشد 50 درصدی به نسبت ماه می را به نمایش می‌گذارد. شرکت یوبی‌سافت با دیگر بازی‌های سرویس‌محور خود مانند بازی The Division 2 هم فروش قدرتمندی را تجربه کرده که در واقع خبر خوبی محسوب می‌شود. هم‌چنین گفته می‌شود که تاکنون بازی The Division 2 پرفروش‌ترین اثر سال 2019 بوده است.

نکته جالب دیگر به بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled محسول استودیو Beenox اختصاص دارد. اگرچه فروش فیزیکی بازی خوب و قابل بوده، گزارش SuperDate بیان می‌دارد این بازی در ماه ژوئن 552 هزار نسخه به صورت دیجیتالی فروش داشته است. لیدربردز آنلاین آن هم نشان می‌دهد که بیش از یک میلیون نفر به صورت آنلاین این بازی ریسینگ را تجربه کرده‌اند که خود نوعی برد برای شرکت اکتیویژن به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا