اخبار بازی

کارگردان بازی Rainbow Six Siege ساخت یک دنباله را مناسب نمی‌داند

کارگردان بازی Rainbow Six Siege معتقد است که ساخت یک دنباله چیزی نیست که جامعه کاربری به آن نیاز داشته باشند و بجای آن، توسعه‌دهندگان به پشتیبانی از این عنوان ادامه می‌دهند. با بازی سنتر و جدیدترین  اخبار بازی همراه شوید.

بازی Rainbow Six Siege

رینبو سیکس سیج از سال 2015 تاکنون راهی طولانی را پشت سر گذاشته و اکنون یکی از عناوین موفق شرکت Ubisoft محسوب می‌شود. یوبیسافت همچنان برای این بازی برنامه‌هایی دارد و Rainbow Six Siege به مرور آپدیت‌های جدیدی دریافت می‌کند، اما کارگردان بازی می‌گوید تیم سازنده قصد ساختن نسخه دوم Siege را ندارد.

لروی آتانسوف (کریتیو دایرکتر Rainbow Six Siege) که اخیرا در یک جلسه پرسش پاسخ ردیت حضور داشته، در این مورد گفته: « Siege یک بازی در حال تکامل است. عنوانی که در آینده با آن روبرو می‌شویم با آنچه که امروز می‌بینیم به‌شدت متفاوت خواهد بود، تا حدی که می‌توانیم آن را Siege 2 بنامیم. اما به عنوان یک تیم، ما معتقدیم که می‌توانیم این تغییرات را به‌شکل تدریجی به قالب فعلی Rainbow Six Siege بیاوریم.»

او در ادامه توضیح داد: « نسخه دوم Siege احتمالا به معنی یک بازی جدید جداگانه با محیط جدید و شاید یک تیم توسعه‌دهنده جدید خواهد بود. ما احساس نمی‌کنیم که جامعه کاربری به چنین چیزی نیاز داشته باشد. ما به سرمایه‌گذاری شما در بازی اهمیت می‌دهیم و نمی‌خواهیم به سوی ساخت یک بازی دیگر پیش بریم. بجای آن، ما قصد داریم تا با بهبود خانه شما (که Siege محسوب می‌شود) از سرمایه‌گذاری‌تان محافظت کنیم و ارزشش را بالاتر ببریم. مثل این می‌ماند که خانه قدیمی خود را با نوسازی، جذاب و پر زرق‌ و‌ برق کنید.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا