اخبار بازی

ایجاد تغییرات در تیم ساخت بازی Rainbow Six Siege به منظور تولید پروژه‌ جدید

بازی Rainbow Six Siege

عرضه و ساخت بازی Rainbow Six Siege یکی از بهترین موفقیت‌های شرکت یوبی‌سافت در نسل هشتم محسوب می‌شد. اثری که در وضع نه چندان ایده‌آلی منتشر شد اما با ارائه چندین به‌روزرسانی برای حل مشکلات خود و در عین حال انتشار بسته‌های گسترش‌دهنده به یکی از بهترین عناوین سرویس محور صنعت بازی تبدیل شد. با این حال اکنون به نظر می‌رسد بسیاری از اعضای کلیدی تولید این اثر قصد دارند تا به پروژه دیگری منتقل شوند.

در ویدئویی که توسط ناشر عنوان مورد بحث به اشتراک گذاشته شد Xavier Marquis و Alexandre Remy کاگردان‌های بازی اعلام کردند که آن‌ها بسیاری از اعضای اصلی تیم ساخت بازی Rainbow Six Siege را به پروژه نامشخصی منتقل کرده‌اند. این خبر مسلما چندان برای طرفداران خوشایند نخواهد بود با این حال تیم توسعه‌دهنده به طور واضح اظهار کردند که این امر باعث پایان کار Siege نخواهد شد. هم‌چنان اعضای دیگری در تیم ساخت این اثر حضور دارند که به کار روی آن ادامه داده به‌علاوه اعضای جدیدی هم به آن اضافه خواهند شد.

عنوان مورد بحث برای کنسول PlayStation 4، کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار دارد. آخرین بسته الحاقی آن تحت عنوان Shifting Tides هم‌اکنون روی تمامی پلتفرم‌های بازی عرضه شده و قابل تهیه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا