اخبار بازی

Rain، عنوان جدید Sony Japan

در طی کنفرانس مطبوعاتی سونی در Gamescom، استودیوی Sony Japan از دو IP جدید خود که یکی از آن‌ها Rain نام دارد پرده برداری کرد.

Rain، عنوانی در سبک پلتفرمر که قرار است انحصارا برای PSN عرضه شود، داستان دنیایی نامریی که تنها توسط باران آشکار می‌شود را بازگو می‌کند.
شخصیت اول بازی که پسرک کوچکی می‌باشد با این‌که نامرئی است اما توسط باران بی‌وقفه می‌توان وی را دید. برخورد به اشیا و دنبال کردن حرکات و ردپاهای او نیز باعث آشکار شدن موقعیتش می‌شود. موسیقی مسخ کننده و جو غم زده‌ی حاکم بر یک شهر اروپایی، صحنه‌های زیبایی را در بازی پدید آورده است.

 border=0 src=https://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/Sony/rain/610Rain-Gamescom-Keyart.jpg /><br/> <strong><font size=1>Art</font></strong></div><p> اولین تریلر بازی را می‌توانید از <strong><a href=http://uplod.ir/v6k95qc0h4bq/Rain_-_PS3_Title_-_Playstation_gamescom_August_2012.mp4.htm target=_blank>اینجا</a></strong> دانلود کنید.<br/>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.vg247.com/2012/08/14/rain-official-announced-psn-title-developed-by-sony-japan/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=بهروز1391-05-24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا