اخبار بازی

بازی Rage 2 از کدهای تقلب پشتیبانی می‌کند

بازی Rage 2

بازی Rage 2 قصد دارد استفاده از کدهای تقلب را به عنوان بخشی از تجربه این اثر به امری معمول تبدیل کند. اوایل ماه آوریل یا به طور دقیق‌تر در روز نخست این ماه که معمولاً اکثر اخبار جنبه طنز داشته و اکثراً به دور از حقیقت هستند، تریلری از Rage 2 منتشر شد که در آن گزارشگر بازی‌های NBA یعنی Tim Kitzrow در نقش آنونسر این اثر صحبت می‌کرد.

حال کمپانی Bethesda با اعلام این خبر که  مورد نمایش داده شده کاملاً حقیقت داشته، اظهار داشت این افزونه He’s On Fire نام دارد و بخشی از محتوایی خواهد بود که برای پشتیبانی از این اثر عرضه می‌شود. البته قابل ذکر است که در هنگام عرضه تعدادی Cheat در بازی وجود دارد که برخی از آن‌ها از طریق پیش‌خرید و برخی نیز با تهیه نسخه Deluxe در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد اما تمامی این موارد را می‌توان درون خود محیط و با یافتن یک NPC خاص که با نام Wasteland Wizard شناخته می‌شود به دست آورد.

گفتنیست که برای دریافت موارد یاد شده، نیازی به پرداخت پول واقعی ندارید و همه چیز از طریق بازی کردن به دست می‌آید. «شرکت بتزدا» در ادامه افزود He’s On Fire تنها رمز تقلب صداگذاری شده این عنوان نبوده و در آینده مواردی مشابه که توسط Danny Dyer کمدین بریتانیایی، Ozzy Man Reviews منتقد یوتیوبری و چندین و چند مورد دیگر صداپیشگی آن‌ها صورت گرفته است نیز به بازی اضافه می‌شود. برخی از مواردی که درحال حاضر تایید شده را در ادامه می‌توان مطالعه کرد:

  • رمز Git Gud: دشمنان با یک ضربه کشته می‌شوند و در صورت نزدیک شدن به شخصیت اصلی، برق آن‌ها را جزغاله خواهد کرد!
  • شخصیت همراه Klegg: شخصیت Klegg Clayton  به عنوان یار همراه برای شما اسپان می‌شود
  • صندلی پرتاب Phoenix: عملکرد این مورد دقیقاً برعکس چیزی است که تصور می‌کنید! با فعال کردن این رمز، شما از روی صندلی ماشین به روی زمین پرتاب شده و ماشین نیز به سمت آسمان اجکت می‌شود!

بازی Rage 2 در 14 مِی برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا