اخبار بازی

دنباله یکی از بدترین بازی‌های سال 2023 معرفی شد!

قبل از عرضه بازی Quantum Error در سال گذشته، توسعه دهنده ان یعنی TeamKill Media فاش کرد که این عنوان اولین قسمت از یک سه گانه خواهد بود و با اینکه این بازی در زمان عرضه با انتقادات گسترده رو‌به‌رو بود (متاکریتیک 40)، اما ظاهرا این استودیو همچنان به قول خود برای سه گانه بودن این سری پایبند است و به تازگی از قسمت جدید آن رونمایی کرده است.

TeamKill Media به تازگی در X (توییتر سابق) از بازی Quantum State پرده برداشته که طبق گفته خودشان، دنباله‌ای تمام و کمال برای عنوان پرحاشیه و ناامیدکننده Quantum Error خواهد بود.

با این حال و برخلاف نسخه قبلی که یک بازی با تم ترسناک و کیهانی بود، Quantum State رویکرد متفاوتی را در پیش می‌گیرد و توسعه دهندگان آن را به عنوان «یک بازی تیراندازی سوم شخص سینماتیک که به شدت بر روی مخفی کاری و روایت داستانی تمرکز دارد» توصیف می‌کنند که تا حدی شبیه فرانچایز Metal Gear خواهد بود.

Quantum State با موتور بازیسازی آنریل انجین 5 در دست ساخت قرار دارد و فعلا فقط برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. سازندگان همچنین عرضه شدن بازی مذکور تا پایان امسال را رد می‌کنند و می‌گویند: «هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن هست».

با وجود انتقادات، ظاهرا Quantum Error عملکرد تجاری خوبی داشته و حتی قبل از انتشار موفق شده بود تا بودجه ساخت خود را بوسیله پیش خرید هواداران جبران کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا