اخبار بازی

سازندگان بازی Quantum Error هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارند

مدتی پیش بود که بازی Quantum Error به عنوان یکی از عناوین میان نسلی معرفی شد. حال به‌تازگی سازندگان این بازی گفته‌اند که هنوز نمی‌توانند تاریخ دقیقی را برای انتشار اعلام کنند.

بازی Quantum Error

استودیو TeamKill Media قصد دارد تا با استفاده از قدرت سخت‌افزار نسل بعد، بهترین تجربه بصری ممکن را ارائه دهد. پیش‌تر اعلام شده بود که بازی Quantum Error بر روی کنسول PlayStation 5 از حالت 4K و 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند، اما چیزی که هنوز نمی‌دانیم، زمان عرضه بازی است. بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند که این بازی یکی از عناوین هنگام عرضه کنسول نسل بعدی شرکت سونی است، اما به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی نیز چندان بابت تاریخ عرضه ساخته خود مطمئن نیستند.

یکی از سخن‌گویان TeamKill Media در صحبت‌های خود با وبسایت Push Square گفت: “هنوز برای گفتن اینکه Quantum Error همراه با کنسول PS5 یا چه مدت بعد عرضه خواهد شد خیلی زود است.” او ادامه داد:” توسعه بازی به‌شکل روان و با سرعت پیش می‌رود، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن مانده‌است. بنابراین، خواهیم دید چه می‌شود.”

با اینکه هدف اصلی توسعه‌دهندگان بازی Quantum Error کنسول نسل بعدی سونی است، اما این عنوان برای PlayStation 4 نیز عرضه خواهد شد. ساخته جدید TeamKill Media عنوانی در سبک شوتر ترسناک است که با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود. طبق گفته سازندگان، برای به پایان رساندن این بازی زمانی بین 15 الی 20 ساعت نیاز دارید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا