اخبار بازی

Quantum Break بر روی کاور ماه دسامبر مجله Game Informer

استودیو «رمدی» دارای تاریخچه‌ای غنی از ساخت بازی‌های اکشن داستان محور با فرمت روایی سریال‌ها و فیلم‌های تلوزیونی است. دو اثر قبلی آن‌ها، «مکس‌پین و «الن‌ویک» به خوبی حساسیت آن‌ها در روایت داستان را نشان می‌دهد. اما با شروع ساخت «Quantum Break»، رمدی روند قبلی را کنار گذاشته و سراغ تجربه‌ای جدید رفته‌است. ساخت لایو اکشن‌های با کیفیت که با بازی همراه خواهد شد، چیزی است که در کوانتوم بریک شاهد آن خواهیم بود. مرحله توسعه بازی آسان نیست اما برای استودیو که قصد دارد قوانین روایت داستان در بازی های ویدیو را تغییر دهد، سختی معنا ندارد. با ادامه مطلب با سایت بازی‌سنتر همراه شوید.

از سال 2013 که عنوان کوانتوم بریک معرفی شد، در نمایش‌های و تریلر های مختلف دو بخش لایو اکشن‌ها و گیم‌پلی بازی به صورت جداگانه نمایش داده می‌شدند. این عمر باعث شکل‌گیری ابهامات و سوال‌های مختلفی در ذهن طرفداران این سری شد. اما بالاخره زمان آن فرا رسیده‌است تا در آخرین شماره مجله معتبر «گیم‌اینفورمر» به این ابهامات و سوال‌ها جواب داده شود. در طی چند روز آینده ما با محصول نهایی و چگونگی کنار هم قرار گرفتن بازی و لایو اکشن‌ها آشنا خواهیم شد.

کوانتوم بریک بازگو کننده آزمایش سفر در زمانی است که به خوبی پیش نمی‌رود و اتفاقات عجیبی در آن رخ می‌دهد. در طول این آزمایش «جک جویس» و «پاول سرین»، دو دوست و شخصیت اصلی بازی هم حضور دارند و در طول این آزمایش به قدرت‌هایی برای دستکاری در زمان دست می‌یابند. متاسفانه این آزمایش باعث ایجاد شکستی در زمان می‌شود و به تدریج زمان را به صورت کامل متوقف خواهد کرد. در طول آزمایش پاول سعی دارد برای رسیدن به امنیت، به آینده برود اما تنها لحضاتی بعد نسخه‌ای پیر تر از او ظاهر می‌شود که موجودی سادیسمی و خطرناک است. حال جک جویس قهرمان داستان وظیفه دارد که با استفاده از قدرت‌های خود با رفیق دیرینه خود مقابله کرده و زمان را به حالت عادی خود بازگرداند.

در آخرین شماره مجله گیم اینفورمر ما به شهر «Espoo» در کشور «فنلاند» سفر کردیم و شاهد مراحل توسعه کوانتوم بریک بودیم. ما به صورت کامل چگونگی تعامل بازی و لایو اکشن‌ها برای رسیدن به یک روایت بزرگ‌تر را تجزیه و تحلیل کردیم. کوانتوم بریک دارای چهار اپیزود لایو اکشن خواهد بود که با تصمیم‌های بازیکنان در طول بازی به صورت کامل در هر اپیزود تغییراتی ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این رمدی برای اولین‌بار به ما این اجازه را داد تا بازی را خودمان تجربه و تجزیه و تحلیل آن‌را منتشر کنیم. عنوان کوانتوم‌بریک در تاریخ پنجم ماه آپریل سال 2016 میلادی برای کنسول «Xbox One» منتشر خواهد شد. 

برای خواندن اطلاعات بیشتر در خصوص عنوان کوانتوم‌بریک و امید رمدی برای ایجاد انقلابی در نحوه روایت داستان در بازی‌ها، در طی چند روز آینده با بازی‌سنتر همراه شوید.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا