اخبار بازی

استودیو Quantic Dream در حال آماده شدن برای معرفی پروژه‌های جدیدی است

استودیو Quantic Dream به طرفداران خود وعده داده که قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، اخبار بیشتری را پیرامون پروژه‌های در دست ساخت خود منتشر کند.

استودیو Quantic Dream

کوانتیک دریم در سال گذشته شاهد تغییرات بزرگی بود. این استودیوی فرانسوی پس از حدود یه دهه همکاری با سونی، تصمیم گرفت که به منظور بهره‌گیری از پتانسیل پلتفرم‌های نسل بعد، عناوین جدید خود را به‌صورت مستقل منتشر کرده و روابط خود را با سونی قطع کنند. با اینکه کوانتیک دریم پس از عرضه بازی Detroit: Become Human از بازی جدید خود رونمایی نکرده، اما به‌نظر می‌رسد قرار است در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌های این استودیو منتشر شود.

در جریان یک برنامه لایو استریم که اخیرا از طریق صفحه توئیچ استودیوی کوانتیک دریم پخش شد، Guillaume de Fondaumière و David Cage (تهیه‌کننده و رئیس استودیو) در مورد آینده این استودیو صحبت کردند. آن‌ها همچنین اعلام کردند که به‌زودی اخبار هیجان‌انگیزی را از پروژه‌های خود برای طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

سال گذشته دیوید کیج در مصاحبه‌ای عنوان کرده‌بود که استودیوی کوانتیک دریم در حال آزمایش بازی‌های کوتاه‌تر است، بنابراین این احتمال وجود دارد که با یک بازی اپیزودیک و چند قسمتی روبرو باشیم.

سه عنوان اخیر این استودیو که پیش‌تر در انحصار کنسول‌های پلی استیشن و پس از آن فروشگاه اپیک گیمز بودند، به‌زودی برای استیم نیز منتشر خواهند شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا