اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی‌های آینده استودیوی Quantic Dream برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهند شد

رئیس بخش نشر استودیوی Quantic Dream اعلام کرده که با توجه به فروش بالای نینتدو سوئیچ، این استودیو در آینده از کنسول نام‌برده پشتیبانی خواهد کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی Quantic Dream

این استودیوی فرانسوی پس از 12 سال همکاری با سونی، در سال 2019 اعلام کرده بود که قصد دارد از حالا به بعد بازی‌هایش را به‌طور مستقل و بدون کمپانی همکار نشر دهد. ماه گذشته این استودیو وظیفه نشر نسخه Director’s Cut بازی Sea of Solitude بر روی نینتندو سوئیچ را بر عهده داشت، اما Quantic Dream قصد دارد تا در آینده بازی‌های بیشتری را نیز بر روی این پلتفرم عرضه کند.

آقای Guillaume de Fondaumière از کوانتیک دریم اخیرا در صحبت‌های خود با وب‌سایت Nintendo Everything گفته که بابت عرضه بازی‌های خود بر روی سوئیچ و همکاری با Nintendo بسیار هیجان‌زده است: ” بسیاری از خود ما به عنوان گیمر، در چند دهه اخیر از بازی کردن بر روی کنسول‌های نینتندو لذت برده‌ایم. هنگامی که در نهایت فرصت کار کردن بر روی سوئیچ برای‌مان فراهم شد، فورا از آن استقبال کردیم.”

او اضافه کرد که سوئیچ یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های سالیان اخیر است و طبیعتا کوانتیک دریم از آن پشتیبانی می‌کند. البته Guillaume de Fondaumière در مورد عرضه عناوین قبلی کوانتیک دریم (مانند Heavy Rain و Detroit: Become Human) بر روی Nintendo Switch گفت که در حال حاضر برنامه‌ای برای انجام این کار وجود ندارد و این بازی‌ها در انحصار PS4 و PC باقی می‌مانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا