اخبار بازی

Quantic Dream: سازندگان باید در مقابل مخاطبان جوان‌تر مسئولیت‌پذیر باشند

آقای Guliiaume De Fondaumiere در حین صحبت با Digital Dragons به این موضوع اشاره کرد که سازندگان می‌بایست در مقابل مخاطبان جوان‌تر مسئولیت‌پذیر باشند. به ویژه وقتی که خشونت وارد بازی می‌شود سازندگان در معرض آن قرار می‌گیرند.
او می‌گوید: "در مورد مسئولیت‌پذیری، چیزهایی وجود دارد که من می‌خواهم آن را به صورت شفاف بیان کنم. من یک فرزند 10 ساله دارم. این فرد 10 ساله زمانی که به خانه می‌آید، می‌گوید که می‌خواهد Call of Duty بازی کند. یعنی این که یک شخص 10 ساله، COD بازی می‌کند! در این لحظه است که ما سازندگان باید مسئولیت پذیریِ خود را حفظ کنیم. درست است که ما رده بندی سنی 18 سال را روی جلد بازی می‌زنیم اما باید کمی واقع‌گرا بود و باید مسئول کار خود باشیم."
وی تصریح کرد: "منظور من این است که ما می‌توانیم از خشونت‌های بی‌مورد در بازی‌ها جلوگیری کنیم و این گام، سبب می‌گردد که ما به راه درستی حرکت کنیم. من همیشه با خود فکر می‌کنم که آیا واقعاً لازم است خشونت را بالاتر ببریم و دست‌هایمان را به خون آغشته کنیم؟"
وی در آخر گفت: "بله، درست است که ما برای بزرگسالان، بازی می‌سازیم اما نباید منکر آن بود که بعضی وقت‌ها این بازی‌ها چه پتانسیلی دارند و ممکن است به جاهای بدی کشیده شوند و ما می‌بایست مراقب باشیم. این مسئولیت‌پذیری روی دوش والدین می‌باشد. اگر من اجازه بدهم که فرزندم هر چیزی را که بخواهد روی تلویزیون ببیند، در آینده باعث می‌گردد که هر چیزی که این تلویزیون پخش می‌کند، وی آن را تماشا کند. این قضیه برای بازی‌های ویدئویی هم صادق است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا