اخبار بازی

Quantic Dream از عملکرد Heavy Rain راضی نیست

همانطور که تمامی گیمرها می دانند، عنوان Heavy Rain که توسط جناب دیوید کیج ساخته شد، توانست المان ها و و موضوعات جدیدی را در صنعت گیم به اثبات برساند. اما به نظر می رسد تیم سازنده ی این بازی و سازنده ی آن یعنی دیوید کیج، اصلآ از عملکرد این بازی راضی نیستند و آن را یک عنوان شکست خورده می دانند.

در همین راستا تیم سازنده صحبت هایی مبنی بر عملکرد بازی داشتند: "ما واقعا از تمامی عملکردهای این بازی ناراحتیم. ما می توانستیم در تمامی زمینه ها در این بازی خیلی بهتر و پیشرفته تر عمل کنیم و گیم پلی بهتر همراه با رندرینگ بهبود یافته ای را ارائه دهیم. در کل ما قدرت این را داشتیم که چیزهایی بهتر از این برای گیمرها به ارمغان بیاوریم اما متاسفانه اینطور نشد و ما از عملکرد این بازی اصلا راضی نیستیم.

تک تک چیزهایی که در این بازی مورد استفاده قرار گرفت، همگی در تکنولوژی جدید موجود بودند. ما خیلی دوست داشتیم تا داستان و گیم پلی را بیشتر از این با هم ترکیب کنیم تا گیمرها شدیدا درگیر داستان و گیم پلی شوند. به عقیده ی ما در بعضی نقاط بازی، بالانس و ترکیب داستان و گیم پلی درست برقرار نشده است و در حال حاضر ما مشغول برطرف کردن این مشکلات هستیم تا بتوانیم از طریق راه های جدید و پیشرفته تر، تمامی این موضوعات را با هم ادغام کنیم و بتوانیم عنوانی را خلق کنیم که کاملا بی نقص باشد. البته بازی عنوان ما از لحاظ فروش واقعا در سطح بالایی بود و انتظارات همگی ما را برآورده کرد و می توانیم بگوییم فروش بازی از سطح انتظارات همه ی عوامل سازنده بالاتر بود."

البته شایعاتی مبنی بر رونمایی بازی جدید دیوید کیج در E3 وجود دارد که هنوز هیچ کدام تایید نشده اند اما باید منتظر ماند و دید که آیا دیوید کیج برای طرفدارانش سورپرایزی دارد یا خیر ؟!

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا